מתחילים…

אוקיי... נגמרו לי כבר כל התירוצים... אז זהו. זה הבלוג שלי...

אני לא ממש יודעת לאן הבלוג הזה יוביל אותי, מה שאני יודעת בוודאות שהוא יהיה קשור ביצירה. בעיצוב. בתפירה. בשיפוץ. באסטיקה. בדברים יפים. כי זאת אני. זה חלק בלתי נפרד ממני.

אז קחו לכם כוס קפה (אני עוד ארחיב בהמשך על חיבתי המיוחדת למשקה המעורר...) והינה. מתחילים.

אני מאיה. נשואה באושר ואמא גאה לשתי נסיכות (אמיתיות!!!)
מעצבת גראפית בהכשרתי (ויצ"ו חיפה) ואסטתיקנית בנישמתי (כבר אמרתי שאני לא יכולה בלי זה?).

אוטוטו שנה מאז שחזרנו. אחרי תקופה של 5 שנים בה היינו בגולה (אמריקה לצורך העניין, ארה"ב)
בה לקחתי פסק זמן מהעיצוב הגרפי, ובזמן שהיה לי, בין תגליות ומציאות, גיליתי את הבית...

אז אומרים שתמונה שווה אלף מילים. ניראה לי שאזמין אותכם לסיור אצלי בסטודיו. בעליית הגג.
חדר המשחקים הפרטי שלי...

מקווה שהשארתי טעם לעוד...

מאיה

39 תגובות בנושא “מתחילים…

  1. יש !!!! עשית אותי מאושרת – סופסוף בלוג של מאיה – כמו שחיכיתי וציפיתי הרבה זמן. מברוק.
    קיים סיכוי סביר שאעבור לגור בחדר עבודה שלך – בעיקר עם כל הבלגאן אצלי כרגע (מעבר…) – הוא הכי עושה חשק בעולם ! איזה כיף …. 🙂

  2. מזל טוב יקירה! אני גאה בך מאוד ולא יכולה להפסיק לדמוע לאור התמונות המדהימות. ישר כוח ו…. יש לי טעם של עוד!!!
    בהצלחה 🙂

  3. יקירתי, המון בהצלחה! פשוט פוסט מקסים ובהחלט השארת טעם לעוד… 🙂

    • את כולן קניתי ב Anthropologie מלבד אלו שלעל המדפים (Mayuk) הן נקנו "גולמיות" JoAnn ואני ציפיתי אותן בבדים.

  4. מאיה יקרה
    ממש נפלא. כדרכך הכל אסתטי ויוצא דופן. המשיכי ונמשיך אנחנו להנות מרעיונותיך ועיצובייך הנפלאים.
    אוהבת תמר

  5. הכל מקסים כל כך
    וכל כך מאיה
    אני יושבת בשקט בחושך וממתינה להזמנה לראות את הכל בלייב
    3>

  6. מאיה, ממש נהדר, אין מילים
    התרגשתי ומרגיש גאווה גדולה שאת חלק מאיתנו
    המשיכי הלאה, לדימיון אין גבולות

  7. ציפור סימסה לי להיכנס לבלוג ואני שמחה שעשיתי זאת בהקדם
    התרגשתי מהאסתטיקה שבתמונות ומזו שבמילים ויתר מכל מהנשמה היתרה שאת מכניסה בכל דבר
    תודה
    טלי

  8. תמיד נעים לראות את יצירתיותך
    זוכרת את המקרר הישן בדירתכם הקטנה, שהפך לארון צבעוני (בעידן שקדם ללידת הבנות)? 🙂
    מה שלומך? יצרתי קשר עם אלון דרך פייסבוק. את שם? תבואו לבקר אותנו בקדימה
    תבואו…

  9. בשעה טובה יקירתי!!! מקסים מקסים! בתור מי שחיה אסטתיקה, עיצוב וצבע, את יודעת שאני מאד אוהבת את הדברים שלך ובכלל אני בעד כל דבר יפה שעושה לי מצברוח טוב בבוקר…בלי קפה (אני היחידה שלא שותה קפה בעולם הזה?). שיהיה בהצלחה! עינת

  10. יקירה
    היופי הולך לפנייך, מאחורייך ולצידך…כל כך יפה – המשיכי ליצור ולערב אותנו בנפלאותיך ,
    גאה בך, תרצי או לא אבל את מקור להשראה – big time…

  11. מיה
    הבלוב מקסים, וכן יצירותיך
    מדהים, כייף …..
    נשיקות
    מתגעגעים……. מרחוק רחוק, not for long

  12. ואוו מאיה, את ענקית.
    קראתי בהנאה כל מילה שנכתבה כ"כ בחן ובאסתטיקה כמובן.
    עושה חשק ללכת וליצור משהו (-:
    מחכה לעוד.
    מירב

  13. אין לי מילים. ברגי הראשון שנכנסתי אליכם הביתה הרגשתי שלווה שאי אפשר לתאר.
    הכל מסוגנן בצורה מדהימה ויפה. הטעם שלך פשוט מדהים.
    תמשיכי ככה ושיהיה הצלחה עם הבלוג החדש.
    אוהבת ונשיקות לבנות

  14. הי מאיה, תתחדשי הבלוג מקסים ונראה מבטיח התאהבתי בבית שלך במטבח ובחדר העבודה כמובן,
    אין ספק שיש לך את ביג טיים ואיזה כיף שתחלקי את זה איתנו!!!
    דרך אגב נפגשנו אז בחנות של נתנאלה ומשם המשכנו לצהריים יחד ברחובות, אני טל ההריונית 🙂

  15. מאיה,
    חדר עבודה כזה משגע ומזמין איזה כיף לך. מיד נרשמתי לבלוג.
    ויש לי תחושה שאני מכירה את הורי בעלך אם שמו אלון רדזי.
    אני דנדי צ'רניאבסקי חדש

  16. מאיה את גדולה!!!!!!!!!!!!!
    המשיכי בכיף וענגי אותנו עם דברים חדשים שאת עושה

  17. היי מאיה,

    בלוג מקסים…אוהבת מאוד את הסגנון שלך, נרשמתי ואני אמשיך לעקוב.

    יש לי שאלה קטנה- האם את יודעת לומר מהו המספר של הצבע הירקרק שהכסא צבוע בו?

    תודה ובהצלחה!!

    עינבל

    • תודה על המחמאות… אני לא בטוחה שהבנתי איזה כיסא? בסטודיו שלי? אם התכוונת אליו, אז הוא צבוע בשמנת על גבי החום שהיה צבוע בעבר…. טיפה שעווה בפינות עם שיופים. (לפי השרפרף הקטן שמבצבץ מתחתיו תראי שהוא לא ירוק…)

  18. היי מאיה ,
    דבר ראשון שאפו על חוש האסתטיקה שלך…
    דבר שני האם את מאיה שהכינה לפני מס' שנים בובות מלאכים ?
    ושלישית ,האם יש לך חנות שבה ניתן לראות עיצובים שלך ?

    • כן, יש מצב שזאת אני… 🙂 ולא, אין לי חנות… אולי יום אחת תהייה…

  19. הי מאיה
    הגעתי לבלוגך במקרה וכמו הקלישאה… הדברים הטובים ביותר נקרים בדרכינו!
    ללא ספק ניחנת בכישרון רב, חוש אסטטיקה ויצירתיות…
    הסטודיו שלך או כמו שאת קוראת לו חדר ה"משחקים" שלך… וואו זה כמו להכנס לארץ הפנטזיות- איזה יופי!
    (הצצה לתאריך "לידת" הבלוג ה-16 ביולי הוא גם יום הולדתי :-))
    אז אני שמחה שניגמרו לך התירוצים ואשמח להמשיך לעקוב!
    שנה טובה

  20. היי מאיה! אני לא מצליחה לראות את הצילומים, ואני כולי במתח. מה אני לא עושה כמו שצריך?

      • לא, הנה שוב נכנסתי, ופשוט לא רואים את התמונות. ניסיתי באקספלורר, בפיירפוקס, במקסטון. מה אני לא עושה כמו שצריך?

  21. במיקרה הגעתי…ונישארתי… כייף וחוייתי להתבונן בבלוג שלך.. אשמח לעידכונים

סגור לתגובות.