אוגוסט, זה החודש הכי חם כאן (נכון שגם יולי וספטמבר, אבל ללא ספק הוא זה שזוכה בכתר המפואר...) לא רק בגלל שהוא באמת חם אלא בגלל שיש בו המון מסיבות. המון ימי הולדת (גם לי, גם לי!), ימי נישואים, הילדים בחופש, הרגשה של התפרקות כללית. אז לכבוד כל אלו שחוגגים החודש, או כל אלו שבא להם לחגוג גם בלי סיבה מיוחדת...
הדרכה לשרשרת דגלונים עשויה ממפיות נייר שאפשר להכין גם בדקה ה-90 מחומרים זמינים וזולים:
והמלצה:
מסעדה מצויינת בירושלים, הכי ישראלית שאפשר, שאכלנו בה בשבוע שעבר - "מחניודה" (בית יעקב 10, שוק מחנה יהודה, ירושלים). אם מדברים על חגיגות, זה מקום שמח במיוחד...
אז מי שכבר לא מצליח לנשום בלחות המטורפת של אוגוסט במרכז, ירושלים בערב היא פתרון מושלם. אוכל טוב (מאוד), בריזה נעימה וחברים משובחים (תודה חגית ויאן...), מה צריך יותר בשביל לחגוג?
ועוד חגיגה השבוע (אם יש מישהו שפיספס...) - כל הסופשבוע... אצל נתנאלה וקרן שביט
כניראה שאחגוג גם שם...!
מאיה



איזה כיף, חודש של חגיגות,
מזל טוב ענק לילדת יולי מכולנו
היי, עכשיו גיליתי את הבלוג שלך, מקסים, אהבתי, העליית גג שלך מדהימה ביופיה.
מצפה לקרוא ולראות עוד תמונות בהמשך.
בהצלחה, סיון.
בהצלחה עם הבלוג איזה יופי איזה אסטטי .כל הכבוד על הצביעה של המטבח יש לך אומץ
אבל לא חסר לך הארונות שהיו למעלה לאיחסון?
את אלופה ..גוגל סטייל:)