את הגר הכרתי דרך חברה טובה ומשותפת. היא עובדת מהבית וחדר העבודה שלה היה ממוקם בחדר בקומה העליונה. כשנולדה ביתה הקטנה, החדר הפך נחוץ פתאום... ולכן התבקש למקם את חדר העבודה במרפסת הסגורה שצמודה לחדר השינה (שהיה בעבר מרפסת פתוחה).
כשהגעתי אליה, התלהבתי מאוד מהחדר. הוא ניראה לי מלא פוטנציאל... מואר, מרווח ופרטי.
החלונות משקיפים לגינה הפרטית ככה שהכל ירוק מסביב, ה"ספסל" המדליק שמתחת לחלון (שמשמש גם כמקום איחסון) ניראה לי כמו מקום קלאסי לכריות... אהבתי מאוד את כורסאת הקש (שחייה ניצלו ברגע האחרון...) בקיצור... ככה החדר ניראה כשאני הגעתי, הוא שימש כמחסן, עם המון קופסאות ואופניים - כמו כל חדר ישראלי חסר שימוש...
היה ברור לשתינו שהחדר יהיה בהיר, שקט ורגוע עם נגיעות צבע קטנות.
החדר נצבע בשמנת כשהקיר השמאלי של שולחן העבודה, בירקרק בהיר. הפרקט המולבן נתן לחדר אוירה מחודשת ורכה. הוספתי וילונות שתפרתי במיוחד, שתי כריות מותאמות לספסל ועוד שתי כריות קטנות לכורסת הקש. כתוספת תליתי גם כדור פרחים עם מתלה סרטים, ושתי תמונות קאנבס קטנות, שיתנו תוספת צבע.
הוילון נתפר מבד כותנה בהיר ומשובץ...
הכוננית שהיתה בחדר, התמלאה בסלסלות וקופסאות לבנות, נוספו גם שטיחון ירקרק ומדף מעל השולחן (כי איך אפשר גם בלי לבקר באיקאה...)
את הכריות לספסל תפרתי דו-צדדיות, כך שניתן יהיה להפוך אותן ולשנות את המראה לפי מצב הרוח...
וזהו להפעם, ובקרוב... גם החדר של יעל והסטודיו של לימה ככה שיש למה לחכות.
שיהיה שבוע מצויין (ואם אפשר קצת פחות חם....)
מאיה








איזה כייף להגר שיש לה את מאיה
ואיזה כייף לנו שאנחנו מקבלים עדכונים חמים מהבלוג הכי מדהים בעולם!!!
נפלא.
צבעוניות רכה ונהדרת!
אלוהים, או כל יישות עליונה כלשהי, תעשו שיהיה לי גם חדר עבודה נפלא כזה…
איזה חדר מדהים, והכורסה מהממת.
יצירות מהנות יהיו בחדר זה בטוח
כל מה שאת נוגעת בו ניהיה ממש מקסים….
אני מקווה שאת עושה מזה קריירה 🙂
עלי והצליחי יקירתי
כל כך עדין ומקסים. ממש לטעמי.
פשוט מקסים! מאיה, כמה כישרון ואהבה יש בכל דבר שאת מעצבת!!!
מאיה – אין כמוך.
מילדות הוכחת את הכישרון שלך ועד היום את מוכיחה את זה מעם לפעם.
המשיכי כך להנאתך ולהנאת כולנו.
מקסים!!
רוצה עוד הרבה פוסטים כאלה.
מקסים, אין עליך! בקרוב אצלי בבית….
מקסים! עלי והצליחי.
אני מקווה רק שאת יודעת שיחד עם הסטודיו של לימה מגיעה גם הקליניקה של מיכה… מה שנקרא "אתגר כפול"…
חדר מושלם!
כיף "להכיר" אותך 🙂
מקסים.
איזה חדר כייפי.. 🙂
מקסים, כל כך רגוע ומעורר השראה
פרויקט הסטודיו של לימא יוצא לדרך, שלב ראשון, איך לעזאזל נפתרים מהבלגן?
מהפך נפלא עם מחשבה על כל פרט ועבודת ידיים משמיים… מקסים
מרפסת או לא,
הלוואי שהייתה אצלי בבית.
את מדהימה
ממש אהבתי!
חדר שמשדר פשטות וחמימות
חן
כמה יפה…. תמשיכי בבקשה.
ואו זה פשוט משגע!
איזה אווירה מדהימה נוצרה בחדר
מאיה את מדהימה וכל כך כיף לי שיצרת לי כזאת פינה נעימה.
בהשקעה מינימלית ועם המון יצירתיות
מחכה בכליון עיניים לחדר של יעל.
נשיקות
הגר
איזה כיף לי… שהכרתי אותך… 🙂 ונתת לי יד חופשית ליצור לך פינה כזאת. תענוג לעבוד איתך!
מדהים. אשכרה תפרת את הציפיות דו צדדיות? ההוט קוטור של ההום סטיילינג!
מאיה יקרה
ממש מקסים. היופי והאסטיקה מבצבצים מכל פינה. המשיכי כך כי זה נפלא. היצירות שלך הן יצירות
מופת. בהצלחה
אוהבת ומחבקת תמר
אהבתי מאוד את הכריות, תוכלי לתת הסבר קצר על איך מכינים את הכרית העגולה?
תודה
לא מסובך, אבל קצת קשה להסביר בשתי שורות… בעיקרון עיגול גדול עם תך מכווץ מסביב. ממלאים ומלמעלה "סוגרים" עם בד נוסף עגול, במקרה הזה. סוגרים בתפירה ידנית. אין כרית פנימית.
אני חושבת שאכתוב הדרכה מסודרת באחד הפוסטים הבאים… בהצלחה!
החדר נראה מקסים,רציתי לשאול באיזה מספר צבע השתמשת לקירות (השמנת והירקרק)
והאם את מוכנה להכין ולמכור כריות כמו שהכנת?
תודה.
בטח, מספרי הצבעים:
שמנת: "שוקולד לבן" של נירלט QE4008 הוא נמצא בקטלוג הצבעים "הלבנים"
ירקרק: 7670W של נירלט
ולגבי הכריות, אצור איתך קשר באימייל לפרטים מדוייקים יותר…
איזה יופי של שדרוג לחדר העבודה….הכריות מקסימות ובכלל עושה חשק לעבוד שם עם כל היופי הזה….
הבלוג שלך מדהים.
אפשר אולי לקבל הדרכה איך לעשות את הכריות?
תודה
היי ,
אני חדשה פה…. והחדר שעיצבת להגר פשוט מקסים!
האם את יכולה להסביר איך עשית את הוילון?
הוא מהמם!!!
ברוכה הבאה… ותודה! אין לי הרבה מה להסביר לגבי הוילון – מדידה (את הבד הזה – לקחתי לרוחב כי רציתי אותו מחתיכה אחת והוא היה ברוחב 110 ס"מ. קיפול בערך ברבע הראשון מלמעלה. 2 סרטים מכל צד לקשירה (אפשר גם מהבד של הוילון), גימורים לכל האורך… זהו בערך… מה שכן, צריך הרבה מקום עבודה שאפשר יהיה פרוש את כל הבד! מקווה שעזרתי!
קודם כל- תודה על ההתיחסות והתגובה המהירים.
ממה עשויות הרצועות של הקשירה?
תודה.
במקרה הזה קניתי סרט מוכן לפי מטר (יש לו שם… אבל אני לא מצליחה להזכר) בחנות סידקית בנחלת בנימין. נסי לתאר אותו למוכר… הוא בטח יבין על מה את מדברת… בהצלחה!!!
אם אצליח אשלח לך תמונה…
תודה בכל מקרה.
אין סיבה שלא… מקסימום פורמים ומנסים שוב 🙂 מחכה לתמונה!