ציפיות (קטנות) גדולות…

בין המוני החפצים בבית שלנו, אפשר להבחין בקלות שמישהו בבית הזה ממש (אבל ממש) אוהב(ת) כריות... אם יש משהו קטן, שיכול לשנות הרבה ובאופן מיידי זה כריות (גם וילונות, מצעים ושטיחים... אבל זה סיפור אחר...). אם אין לכם תקציב כרגע לשנות את הסלון/פינת המשפחה/חדר השינה ואפילו חדר הילדים - תחליפו/תוסיפו כריות. זה זול (בד"כ...) זמין, ותמיד, כשנמאס, אפשר בקלות להחליף את הציפית...

הינה כמה כריות "שאספתי" באקראי, בבית ובכלל:

כרית גליל לבנה, מחדר השינה:

כריות שונות שנקנו ב pbk ואפילו שהן כבר די מרוטות... הן כל כך אהובות כאן:

וכרית לב:

כריות פרחים. אגב, כריות מסוג כזה בהחלט אפשר לכבס ולשים במייבש (הן יוצאות אוריריות ורעננות):

ועוד שתיים רקומות מחדר הילדים:

אחת קטנה שנתפרה (ונסרגה) בערב כייפי עם אלין שעמדה בגבורה בלימוד קרושה לשמאלית כמוני:

והכלבלב שדי "נדחף" כאן לצילומים אבל משמש כחבר קרוב בפינת המשפחה (הוא עשה עליה מ zarahome באתונה)

גם כמה שמונחות "על הריצפה" וכיף להיזרק עליהן:

ולמי שלא זיהה את הבד: השלישה הזאת נתפרה מציפה של תינוק מאיקאה (ומתחתן, אוסף שמיכות הפליז):

הכרית שתפרתי מעל התיבת הבדים בסטודיו שלי (וככה היא משמשת גם כספסל):

ועוד כמה מתנות שתפרתי בזמן האחרון:

וכמובן, הכריות שבסלון:

ועם שינוי קטן, הכל יכול להראות גם אחרת...

וכשבא לי שוב לשנות, אני מסתכלת מסביב...

תמיד מרגשות... designersguild

תמיד לטעמי...  westelm:

תמיד אלופים potterybarn:

ומה עם אלה?

עוד אחת מכאן:

וכמובן שיש כל כך הרבה הדרכות להכנת כריות ברשת... כמו למשל החמודה הזאת מכאן:

ועוד כמה שמעלות חיוך...

מכאן

וגם מכאן:

וזאת:

כריות ממוחזרות מבגדים ישנים מכאן:

ו"כריות פרובנס" הרומנטיות של קרן שביט:

היפיפיות של Green Gate מנקודה בכפר (ובחנוית היפות):

ברשת "ג'ינג'ר" אפשר למצוא המון צבעוניות:

ובכלל, החנויות מלאות בכריות נפלאות, במחירים מגוונים... (גם ברשתות המאוד זמינות כאן, FoxHome Golf&Co ב"חפצים" וכמובן Ikea) רק צריך לבחור, וזה בד"כ החלק המסובך...
זה כיף, זה "מחמם את הבית" זה לא מחייב וחוצמיזה, זאת הכנה טובה לקראת הסתיו הממשמש, שכבר מתחילים באמת להרגיש אותו בקצה האף...

מאיה

39 תגובות בנושא “ציפיות (קטנות) גדולות…

  1. וואי איזה פוסט מקסים!!! עשית לי חשק… כבר הרבה זמן אני מתכננת לקנות כריות חדשות לסלון.
    אהבתי את הכרית לב כ"כ רומנטית ומתוקה.

  2. כמה יופי! הכל מקסים מקסים מקסים!!
    הכי הכי אהבתי את הרומנטיות שהכנת כמתנות לאחרונה 🙂

  3. טוב, זהו! אני בדרך לקנות כמה כריות. איזה יופי! ממש מרנין לב ונפש. ישר כוח!!!

  4. מאיוק, זה פוסט כל כך, כל כך יפה,
    מחמם את הלב, כך זה גם בבית אצלך.

  5. מעלפות אחת אחת
    אכן כריות מוסיפות נשמה לבית ומצד שני קל להפטר מהן ולהחליף למענינת יותר
    סתו נעים…

  6. מקסים,
    תודה על קישורים נפלאים ומעוררי השראה!
    איפה ממוקמת רשת גינגר????

    • עד כמה שאני יודעת, יש אחת בדיזנגוף סנטר ואחת בקניון קרית אונו. וחבל שאין להם אתר…

  7. פרט חשוב שיש לציין – הספה חייבת להיות בצבע נוטרלי – חום כהה, בז, לבן, שחור או אפור. פרט חשוב שנותן לכריות את הבמה לתת את השואו.

    • מסכימה עם כל מילה! פריטים קבועים שהם בצבעים נטרלים ובסגנון "נקי", תמיד יתנו תווך רחב יותר של אפשרויות גיוון ושינוי. תודה על ההערה…

  8. הבלוג הזה הוא מעל ומעבר לכל הציפיות! (ציפיות-ציפיות…)*

    מקסים!!!

  9. אח, איזה פוסט ! כמה כיף ויופי … הצצות לבית המקסים והכיפי שלך – תמיד מתקבלות בברכה – שלא לאמר בשמחה גדולה… נהדר !

  10. מאיוק, פוסט נפלא!!! בהחלט עושה הרבה חשק לצאת לסיבוב חיפוש כריות חדשות, עם כל כרית וכרית שהצגת מהבית שלך , אמרתי לעצמי – כזאת הייתי רוצה…

  11. באמת עשית לי חשק לכריות, הבעיה עכשיו זה המקום שהן תופסות…

    וואלה, אולי אחליף כריות לסלון בהזדמנות, רעיון!!! תודה על פוסט צבעוני ויפיפה.

  12. מיוש, פוסט מ-ה-מ-ם!
    אהבתי כל מילה כתובה וכל תמונה מצורפת. נתן לי השראה לשבוע כי בדיוק תכננתי להכין כריות לסלון.
    נשיקות תודה רבה והמון נשיקות.

  13. יקירתי הכל כל כך יפה, מתחשק לי למלא את הבית בכריות (ולעשות מלחמה…)
    הכי אהבתי את הכריות שתפרת מתנה (מי שקיבל שיקום)
    נו כל כך התאמצתי נקווה שהפעם גם ישלח…על החיים ו….

  14. ואחת מהן היא שלי! ואני מתה עליה! תודה מתוקה!
    אגב, רק עכשיו נפל לי האסימון של הניק שלך – כי הזלתי ריר על הפוסט של הגראג' סייל שלך כבר לפני שבוע ולא קלטתי שזה הבלוג שלך בכלל! כן ירבו פוסטים מענגים כאלו!

  15. אף פעם לא הייתי מודעת לכריות ובהחלט עשית לי חשק… מחכה כבר לחזור ממונטריאול כדי שתעזרי לי בעיצוב הבית!
    כל הכבוד על הבלוג המקסים (שרק עכשיו גיליתי), המון הצלחה ונשיקות מכולנו

  16. אני בדיוק ביום של תפירת כריות
    הפוסט שלך בא לי הכי בזמן
    עם כל כך הרבה רעיונות.
    תודה
    והכל כמובן מדהים

  17. מקסים !! כל כרית משובבת נפש יותר מהשניה – איזה כיף!! יאללה המשימה הבאה שלי – תפירת כריות! תודה.

  18. כל כרית יותר מיוחדת מהקודמת. מדהים שינוי הסלון עם שינוי הכריות.
    ותגלי לי האם יהיה פוסט על המנורות של פינת האוכל? אולי איזה הסבר איך עשית אותם שנוכל גם??

  19. תמיד אמרתי שאקססוריז ביתיים משדרגים
    וכריות זה אחד מהם
    פוסט נפלא מעורר השראה.
    ים בתודה
    אגב אחלה בלוג 🙂

  20. מקסים!!!
    אפשר לשאול מאיפה הספה שלך?…
    התאהבתי בצבע שלה והויא נראית לי פרקטית עם ילדים (?) יחסית לספת בד…

    • בטח… היא ניקנתה אצל רפד בשם נתן אסיאס ברח' קורדוברו בת"א (לדעתי יש לו חנות יותר גדולה עם אבא שלו (?) לפני יותר מ – 10 (!) שנים… וניראית מצויין לגילה! נכון, היא משמשת אותנו רק בסלון "הפורמאלי" רוב חייה – ולא בפינת הטלויזיה, ככה שגם חייה לא ממש קשים :-), השיקול היה בהחלט לקחת צבע שיהיה כמה שיותר עמיד בתנאי ילדים ובאופנות משתנות… מקווה שעזרתי!

      • עזרת מאוד!
        לא מצאתי אותו באינטרנט אבל הדפסתי לי את התמונה של הספה כדי למצוא צבע דומה 🙂
        תודה רבה!

  21. הכרית הרקומה בסלון מדהימה!!!
    את רקמת או שהיא קנויה?
    פוסט מקסים ומלא השראה (ובכלל בלוג כייפי)

    • הכרית הזאת נקנתה באחד האווטלטים של Pottery Barn. מסוג הדברים שקניתי ומיד התחלתי לסדר את כל הכריות האחרות מחדש… רק בגללה!

סגור לתגובות.