החדר של יעל

יעל. 8 חודשים וקצת של מתיקות וחיוכים...
תכירו: זה החדר החדש שלה. יותר תמונות פחות מילים:
נקודת המוצא: חדר בקומה השניה. חלון ענקי (3.6 מ') הפונה לפנים הבית (לסלון) ועוד 2 חלונות נוספים. רהיטים נתונים: מיטה+שידה. פוטנציאל? המון....



ועכשיו לעבודה...

וילונות רכים, שטיח תכלת (שאפשר לראות רק את קצה קצהו...) וקצת אביזרים, הופכים את החדר מיד למשהו אחר...

"אהיל" קטן שמתלבש על מנורת לילה פשוטה של איקאה (אעלה הדרכה בקרוב מתישהו) וכמובן Wreath

המשך שבוע יצירתי ומלא השראה...
מאיה

49 תגובות בנושא “החדר של יעל

  1. אהההה!
    מה זה מה זה? איזה חדר חלומי ומהמם! היא מראיינת אולי שותפות לדירה?
    נראה לך שאת יכולה ככה להראות תמונות וזהו?
    לזרוק אותנו ככה למים העמוקים? מיד מיד לערוך את הפוסט עם הסברים מדויקים מה זה כל דבר ופריט! מיד!
    את עוד פה????
    מיד אמרתי!

    • תודה, הכל בתמונות… וילונות, מדף, מזרן החתלה, תמונות ממוסגרות, שרשרת דגלים, תיק חיתולים (בבלוג של אלין יש הדרכה מעולה)… על האהיל אכתוב (ואתפור שוב) בניפרד, שיהיה לי טיפה זמן לנשום… פיספסתי משהו?

  2. מאיה קבלי טוויט בזמן אמת…יעל הרגע נרדמה במיטה בחדר החדש שלה כאילו כלום , שום אמא לא חסרה לה מול הפנים נרדמה וזהו . ואיך אפשר שלא, בחדר המלטף שהכנת לה. עכשיו אני נלחמת עם שאר הגמדים שלי שגם רוצים לישון בחדר…של יעל.
    נשיקות ותודה.

  3. מאיה, אין לי בת, אבל בחיי שהייתי עושה אחת בשביל החדר הזה, איזה נקי ורך איזה כייף של שילובי צבעים את פשוט אלופה !

  4. חדר מקסים, עם צבעים יפייפים!
    הכי כיף לראות לפני ואחרי 🙂

    ורוצים הדרכה לאהיל!!!! (רוצות…)

    חן

  5. איזה יופי של חדר. איזה יופי של רעיונות. איזה יופי של בצוע. עדין, נעים, מרגיע, מהנה. כיף לשהות בו. תודה על השתוף. יישר כחם ותזכו לגדל בחדר הזה בת שמחה, אהובה ומלאת הגשמה.

    • האמת, מרוב "שחסכתי" במילים שכחתי לציין שליעל יש עוד אח ואחות גדולים. בעתיד, אחיה הבכור יחליף איתה בחדרים והבנות יהיו יחד, ככה שהמחשבה היתה לעשות את הפריטים הקבועים (וילונות, שטיח) מותאימים לשני המינים. את כל הפיצ'פקס, היא תיקח איתה לחדר של הבנות!

  6. מאיה את מדהימה ותהיתי, חוץ מהעיצוב את גם מייצרת בעצמך את כל הפריטים?
    חתיכת עבודה מוצלחת מצאת לך מוכשרת שכמותך.

  7. עושה חשק לעשות עוד בנות!!!
    מחכה בכליון עיניים להדרכה של האהיל, עשית לי ממש חשק ודגדוג בין האצבעות!!!

    אהבתי את הוילונות! הם מוסיפים רוך ונעימות לחדר- עשית אותם גם לבד?

    • תודה! למה רק בנות? אפשר לעשות חדרים לא פחות יפים גם לבנים!!! 🙂
      כן. הוילונות ניתפרו במיוחד. על ידי.

  8. אני מוכנה בשמחה לעבור לגור בחדר כזה, הוא מדהים!
    הפרטים הקטנים עושים את החדר ומוסיפים את טאצ' מעלף שלך.

  9. איזה יופי. מעורר השראה. גם לנו יש אפרוחית בת 10 חודשים ובדיוק אנחנו עוברים דירה ואני צריכה לסדר לה את החדר החדש…
    הכל בחדר של יעל ממש מקסים והצבעוניות נפלאה. בבוא היום יוכל להתאים גם לבן (אני תמיד חושבת על זה למרות שהלוואי שהבאה בתור שלנו תהייה גם בת).

    • תודה תודה! כתבתי בתגובה קודמת, (תגללי למעלה) ששכחתי לציין שהפריטים הקבועים נעשו מתוך המחשבה שאחיה הבכור של יעל, יחליף אותה בעתיד בחדר הזה… ולכן הם לא "של בנות" מדיי…

  10. את מרגשת כתמיד!
    נ.ב. הבחנתי שיש לה את "סיר הסירים" ==> היא כבר מצויידת כהלכה…
    😉

  11. הי מאיה, היום גילתי את הבלוג שלך, והוא פשוט מעלף! החדר הזה מקסים, וכל הדברים שהספקתי עד כה להציץ בהם נראים כל כך יפיפים עדינים ולטעמי…
    איזה כיף, תהל טלאים

  12. את הולכת ומשתכללת! מאיה זה נראה מקסים!!!
    כל הכבוד על היוזמה, האומץ והעבודה הקשה.

  13. הכל כל כך יפה ומושקע
    את ממש כשרונית !

    את התמונות את הכנת או שזה קנוי ?
    ואם זה קנוי (הלוואי..) אז מאיפה ?

  14. אני יודעת שאני מגיבה שנים באיחור….
    הבעיה היא שבארץ אנשים לוקים בחזירות וגם בגראז' סיילים מפציצים במחירים לא סבירים ולא פרופורציונליים לשום דבר. זה מבאס… אמריקאים כנראה יותר משוחררים מאיתנו

סגור לתגובות.