מתנות בעבודת יד הן מהמועדפות עליי. אני מאוד אוהבת לתת לאנשים דברים שהכנתי. מתנות כאלה, באות מתוך אהבה והרבה מחשבה... הן באות מהלב ולכן הדרך שלהן אל הלב - היא הקצרה ביותר.
זה כמובן לא מתאים לכל אחד, וזה לגיטימי! לא כל אחד מעריך את זה, לא כל אחד אוהב את זה ולפעמים, איך לימדו אותנו, על טעם... אין להתווכח. ולכן, עם מתנות כאלה צריך מאוד מאוד להיזהר... (כי גם אי אפשר להחליף אותן...).
במקרים האלה... (אני מקווה) הלכתי על בטוח!
כרית שהכנתי לאלולית של אלין:
את הבד, התחרות והפונפונים קניתי אצל נתנאלה


ואם הזכרתי את נתנאלה, זה שק הכביסה בגירסה הוורודה שהיא קיבלה ממני:

גם אני נדבקתי בשיגעון הריקמות שפוקד כאן את האזור... ואת הריקמה הזאת עשיתי בטכניקה האיולית. אני מצאתי שנוח לי יותר לצבוע באקריליק לפני שאני רוקמת. עניין של נוחות.
להחלפה הרקומה שהיתה בקומונה "פרידה ונומה" הכנתי לאילאיל את הגירסה הכחולה (טוב, יש לה 3 בנים, יש גבול...)

את המתנה האחרונה להיום, הכנתי השבוע. בלילה של תפירות עם תמרי ונתנאלה.
לא ניראה לי שהייתי נכנסת לבד לפרוייקט כזה, אבל עם חברות - השמיים הם הגבול... הרעיון של תמרי, כמובן תפס אותי מייד והינה, התיק המקסים שהיא תפרה באותו הערב:
וזה מה שאני תפרתי, וסיימתי אחרי יומיים של התלבטות לגבי החזית...
תיק לשירה. אחיינית חדשה ומתוקה שהצטרפה ממש השבוע למשפחה. אמא שלה (וכמובן כמובן... גם אבא שלה) שלה הולכת להיות איתה השבוע בפגיה ולכן ציידתי אותה בתיק הולם שתוכל לקחת איתה, גם קצת פינוקים לעצמה!

שהשבוע הזה יעבור הכי מהר שאפשר - ושתגיעי הביתה!
ויש לי עוד רשימת עקרביות לא מבוטלת החודש (כניראה שאני ממש אוהבת חברות עקרביות...) ואני לא יודעת אם יהיו לי מספיק שעות ביממה להכין לכולן עוד מתנות "בעבודת יד"... 🙁
שיהיה שבוע מצויין! ורצוי... בשמחות!
מאיה








איזה יופי! 🙂
באיזה צבע את צובעת בתוך הרקמה והאם הוא עמיד בכביסה?
צבעתי בצבע אקרילי. הוא עמיד בכביסה ברמה סבירה בהחלט אבל יחד עם הריקמות, לא הייתי מכבסת "יותר מדיי", יש מצב שהריקמה עלולה להפרם או להתעוות…
הבלוג שלך מושלם! אני פשוט מריירת על התמונות 🙂
כמה עדינות וטוב טעם
עבודות ענוגות ממש!… הכרית של אלולית שובת לב.
בטוחה שכולן התקבלו בשמחה יתרה.
שבוע טוב!
מקסים! ככ הרבה רגישות בתיק אחד!
ככ לטעמי, ניבה
וואו! כמה יופי בפוסט אחד!
כל המתנות ממש שוות – אחת אחת. ועשויות בכזה דיוק וטוב טעם.
איזה כיף לי!
על החברות איתך,
על המתנה המהממת,
על התוצרים המושלמים מהיבוא שלי,
על הערב+לילה+קצת בוקר המקסים יחד,
על העונג שבלראות את הבית המדהים!!! שלך
פשוט עונג!!!!
איזה חברה! :-*
הכל מקסים וכל כך עדין ויפה!
התיק האחרון- פשוט מהמם בעיני, וגם הכרית- נפלאה!
נפלא ממש!
וכיף גדול שזכיתי להיות אחת ממקבלות המתנות. אין ספק שפה כ"כ מעריכם את המתנה שלא מעיזים להשתמש בה 🙂 כפי שכתבת בעצמך…שלושה בנים מול שק כביסה ענוג ומושלם 🙂
טוב, נכנעתי… אם זה יהיה שימושי יותר… לכי על הציפית לכרית… 😉
מקסים מקסים מקסים…
איזה כיף לחברות שלך!
כיף לי שאני חברה שלהן…
וואו….כמה יופי בפוסט אחד. המתנות כל כך ענוגות מיוחדות מוקפדות ואישיות. סחתיין!
עבודות מדהימות אחת אחת
מתנות משובחות, אחת אחת.
הכרית נפלאה, על פרט ופרט בה משתלב באופן מושלם ושקי הכביסה כ"כ ענוגים
אבל התיק שבה אותי ממבט ראשון – שיהיה במזל טוב (-:
כל הפריטים מקסימים, הייתי שמחה לקבל מתנה כזאת…….
לגבי הצביעה לפני הרקמה ,האם את נעזרת בשבלונה כל שהיא ע"מ שיצא מדויייק?
ומהיכן הדוגמא המקסימה של הרקמה על השקים?
מזל טוב להולדת האחיינית!
שבוע טוב מלא בדברים טובים!
תודה!!!! לא, עבדתי ביד חופשית ללא שבלונות. מכחול מאוד מאוד עדין וסבלנות. את הדוגמאות שעל השקים "הרכבתי" מכל מני איורים ממקומות שונים. שיניתי והתאמתי למה שרציתי. שבוע מצויין גם לך.
תודה על המענה!
יפהפה …הכל בכזה טוב טעם …כל הכבוד איזה כיף שיש חברה כל כך מוכשרת!!
כל פעם יותר מהמם ומרגש!!!
כולי "קינאה" על הכרית של אלולית…. 😉
אבל התיק לשירה בהחלט "לוקח את כל הקופה". אין דברים כאלה!!! הרגישות ותשומת הלב לפרטים פשוט עושים את ההבדל.
את יודעת שאני מעריצה שרופה כבר יותר מ6 שנים (:)) ובכל זאת את מצליחה להממם אותי כל פעם מחדש.
איזה עבודות יפהפיות!!
מזל טוב גם לך על האחיינית החדשה
בטוח שהיא שמחה עם התיק
אילנה
תודה!!!
כרית מטריפה, ותיקים משגעים!
אני ממש מתחילה להצטער שאני לא יודעת לתפור.
תמיד אפשר ללמוד… לא סיפור גדול!
נחת. אושר ותענוג צרוף.
כמה כיף לבלות אצלך בבלוג.
אני אוהבת כל דבר ודבר שיוצא לך – מתחת הידיים שלך המוכשרות האלה…
וגם לנו יש מה לתרום לרשימה הארוכה והיפה הזו – את התיק של אלונה…
נכון… חוצמיזה שכחתי עוד כמה דברים…
הרעיון והעיצוב !!!
הטוב טעם בבחירת החומרים !!! הביצוע המושלם,!!!
פשוט משגע !!! אני כל כך גאה בך!!!!!!
אויי, מאיה ,מאיה מה יהיה? הכל כל כך מושלם!!!!
טוב אז ככה: אם היית חנות, הייתי קונה כל מ"מ ! אלוהים כמה יופי! יותר מושלם מזה לא יכול להיות.
אני מבקשת לצרפני לרשימת החברות הכי טובות בבקשה, החל מעכשיו, שלוש ארבע ו… כי אחרת זה יחשב ללא פיירי, לא הוגן, ולא מקובל עלי.
י א ו ו א ר ד י ק י !!!!!!!!!!!!!!!!
אין.
אין!
נקודה.
לחברות תמיד יש מקום…
מאוהבת בשילובי הבדים שלך והרקמות (-: פינוק לקפה של הבוקר..
ממליצה לגהץ את האקריליק לתוספת עמידות (מסכימה שעדיף לא לכבס את הרקמה אבל אז אפשר גם עם מגבון..)
ינוסה בקרוב… תודה על טיפ!
איזה נעימות, עדינות ומושלמות על הבקר.
כל היצירות מעידות על טוב טעם ואהבת היצירה. זה נפלא בעיני.
תודה רבה על היותך השראה עבורי.
המשיכי להיות כה מבורכת בחשיבה, בתכנון ובעשיה.
איזה תפקיד חשוב נתת לי הבוקר. השראה… 🙂
תודה!
כל עבודות פשוט מדהימות!
אני מאוד אוהבת את הסגנון הרומנטי שלהן.
פשוט להתעלף!!!
הצלחתי להוציא אותך מהחיתוליםל כמה דקות? כבר היה שווה….
איזה פוסט מקסים. כל העבודות והתמונות כל כך – נעימות. באמת.
הלוואי עלי לקבל מתנות כאלו…
ואני מוצאת את עצמי בבעיה – עם חברה טובה -שבאמת לא מעריכה עבודות יד. זה מבאס לא להכין לה משהו כי אני רוצה להשקיע, ומצד שני גם מבאס כן להכין – כי זה באמת לא מוסיף בעיניה. להיפך – זה כאילו מתנה יותר פשוטה – כי זו רק בובה קטנה, אז מה אם היא סרוגה בעבודת יד (לצורך הענין)
בדיוק לזה התכוונתי! לא שווה להשקיע כל כך ביצירה כשאת יודעת מראש שהמקבל יעדיף משהו קנוי עם אפשרות להחלפה… זה מתאים רק לכאלה שאת יודעת בודאות שמעריכים ואוהבים את מה שאת עושה! בינייני, קל יותר (והרבה פעמים גם זול יותר!) לקנות מן המוכן!
כמה שהכל כל כך יפהההה!!! ועדין! ומוקפד! והרמוני! ו…. נגמר לי האוויר!
אני רוצה גם להיות חברה שלך…
ואוו… ולחשוב שאלו מתנות מהחודש האחרון בלבד, לא פלא שאת כל כך עסוקה.
המתנות היפיפיות שהענקת במשך השנים יכולות למלא עוד פוסטים רבים.
שוב תודה ענקית על התיק ונרתיק המשקפיים התואם שסוחטים מחמאות יומיומיות.
כן, יכולתי למלא בלוג שלם במתנות… איזה כיף שאת אוהבת! ואיכשהו הוא התפלק לי מהתמונות כי היו היה באוקטובר… 🙁
אם יש לך רגע פנוי אפשר לחגוג שוב בנובמבר, רק בשביל עוד מתנה שלך ( :
מאיה, התיק מהמם!!!! אין דברים כאלה! פשוט מושלם!!!!
וגם לי- נגמר האויר מרוב התלהבות כל פעם שאני מתבוננת בו!
אני זכיתי בגיסה כמוך (ולא רק בגלל המתנות, מי שמכיר אותך יוכל להבין אותי!)
תודה תודה תודה!!!!
איזה כיף לי!!! והכי כיף להכין דברים הכי מושקעים לאנשים שאוהבים! באהבה ענקית!!!
יקירה,
את מהממת. אני בדיוק בהשראת חילופי כריות
והכרית מדהימה. אני צריכה אותך לשיעור תפירה דחוף, אבל את כל כך
רחוקה
מזל טוב לתוספת המשפחתית
מתגעגעת
אוי… אני מתגעגעת כל כך! שעורי תפירה יכולים להיות אפילו וירטואלים, יש כל כך הרבה הדרכות נפלאות ברשת… וביניינו, לא ניראה לי שאת צריכה כאלה… מכונה, כמה בדים מג'ואן ואת שם! אני כאן תמיד לשרותך! זה באמת באמת לא סיפור גדול. תתחילי בכריות פשוטות עם בדים יפים. זה הכי התחלה שאפשר. ותשלחי תמונות…. נשיקות לכולכם!
הדברים פשוט מ ד ה י מ י ם !!!!!!!!!!!!!! איזה עבודות מושלמות עם טעם משובח. ואין כמו תיקי הכביסה . עדינים ומופלאים.
אני חושבת שהשתמשתי פה בכל מילות התואר שיש לתאר משהו יפה…
טוב הטעם שלך הוא מהמשובחים שיש והיכולת שלך להוציא אותו באופן משולם יצירתי שימושי ומדהים, זה כבר סיפור הצלחה שאין כמוהו.
כיף לך, כיף לחברותיך שזכו למתנות של ממש ויותר חשוב לחברות אמיתית. כיף לגיסתך על החברות ואהבה.
מזל טוב ושיהיה בטוב
איזה כיף למי שחבר שלך ושגם אוהב ויודע להעריך עבודות כאלה! רווח כפול. איזה אדיר לקבל כאלה מתנות.
חבל שאני לא חברה שלך .. 🙂
גם לי יש יומולדת השבוע ואני מתה מקנאה…
מזל טוב!!! והינה, את כן חברה 😉
מאיה יקרה
נהניתי מאד מאד לראות את העבודות הנפלאות. שלוב הבדים,הרעיונות והבצוע הכל מושלם. יש טעם של
עוד…. אז עוד הרבה יצירות שכאלה. אוהבת תמר
המתנות שהכנת עוצרות נשימה. כולן. אחת יותר יפה מהשניה ושקי הכביסה האלה הורסים ביופים ומקניאים מאד. אשרי המקבלות.
את לא תאומני! נשארתי עם לסת נשענת על הרצפה. הכרית של אלולה שלי כמובן מ-ד-ה-י-מ-ה וזה אחד הדברים המקסימים שהיא אי פעם קיבלה. כמו שאמרת – כוון ישר ללב ופגע במטרה.
שקי הכביסה האלו – כליל השלמות. לא פחות ולא יותר. וכמובן שהתיקים גם. בקיצר כמו שאמרתי – מדובר בתופעה שלא תאומן….ובקרוב יהיה לך קל יותר עם הרקמה 🙂
איזה מזל שאת את, ואיזה מזל שמצאתי אותך!
אני כל כך אוהבת את הבלוג שלך…והתוצרים שלך כל כך יפיפיים בעיני….פשוט מקסים…..אני מסוקרנת לדעת מי את…..
התגובה שלך מסקרנת אותי עוד יותר… ופתאום ראיתי שפיספסתי שלושה פוסטים שלך… ניראה לי שנארגן ביניינו איזו החלפה? מה את אומרת?
איזה עבודות מדהימות, יש לך פשוט טעם משובח, ההתלבטות בנוגע לתיק לתינוקת הייתה שווה כל רגע, יצא פשוט מדהים
תודה אוהבת מאוד גם את מה שאת עושה… התיק הזה שכב כאן יומיים בלי "פנים"… בבוקר שבת קמתי והתחלתי לתפור איזו אפליקציה אחרת והשקעתי בה כמה שעות טובות… זה לא היה זה – ופתאום הגיע ההארה. תוך רבע שעה זה היה "זה".
הי,
העבודות שלך מקסימות מקסימות!!! עושות ממש חשק ליצירה!
ו..שאלה לי – באיזה צבעי אקריליק את צובעת את הרקמות? איזה סוג, חברה וכאלה..??
תודה,
טל
צבעתי עם כמה צבעים שהגיעו איתי עוד מארה"ב של – sherwin-williams אבל ניראה לי שכל אקריליק פשוט של apple barrel colors יעשה עבודה מצויינת! ותודה על המחמאות…
פשוט מקסים ומושלם ! אפשר לשאול מאיפה הגזרה לתיק?
בטח. הבסיס הוא בעצם תיק עופרה. טיפה יותר רחב ועם תוספות של הקלאפה והידית הארוכה.
תיק הכביסה עם הארנבן והשמיכה התלויים על החבל – עשו לי את היום.
הי מאיה,
נכנסתי לראשונה היום לבלוג היפיפה שלך אחרי כמה חודשים (עקב המעבר מאטלנטה הנהדרת ללונדון המחפירה – ואם תרצי פירוט להסתגלות שלי לעיר ה"בינלאומית" הזו שמתגאה באיכות חיים ירודה וסגפנית אני אשמח לפרט בפרטיות…) וככ התפעלתי ושמחתי והתרגשתי לראות כמה גדלת וכמה את יצירתית ועסוקה, וואו! והתמונות, כמה אור ובהירות, שוב וואו ענקי!!!
הו…. שלום לך יקירתי! נשמע שיש לנו ה ר ב ה מה להשלים… 🙂 ואל תשכחי שבלונדון היאוש (עדיין) יותר נוח!!! תערכי אותה…
הכל כ"כ עדין ויפה,
ממש ממש ממש אוהבת!
וגם אני עקרבית, רוצה להיות חברה שלי? 😉
הי,
רק רציתי להביא לידיעתך שמסרתי לך פרס:
http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1856679
ואחרי שעה של חיפוש איך ליצור איתך קשר (איך?!?) בחרתי באופציה היחידה שנגלתה לי (:
enjoy.
ליאת.
יפה מאוד!
רון
מתנות מהממות!!!!
איך תופרים את התיקים המשגעים הללו?