קודם כל ולפני הכל, אני רוצה להודות לכל אלו שתייגו את הבלוג שלי "כבלוג מלא סטייל". זה בהחלט מחמיא פתאום להבין שכל כך הרבה אנשים באמת קוראים את מה שאני כותבת... אז תודה תודה תודה!
את המחוייבות שלי בעניין (המלצות שלי וכמה דברים שאולי לא ידעתם עליי), אני מקווה למלא בקרוב!
בזמן שאנחנו כאן בארץ ממשיכים להתחמם לנו בשמש החורפית והמלטפת, ממש לא רחוק מכאן, מיליוני אנשים בעולם, עושים את דרכם הלוך וחזור, מתכוננים וקונים... קונים וקונים וקונים, בעיקר מתנות אחרונות...
אז עם עצי אשוח, לצערינו, אין לנו הרבה מה לעשות... למלא את כל הבית בקישוטי החג ופתיתי השלג - זה גם, לא ממש מתאים... אבל אנחנו יכולים בהחלט לקחת משהו מהחג הקסום הזה - את האריזה.
תעשיה שלמה של אריזת מתנות לחגים ובכלל-מתנות. ניירות, סרטים, תגים, מדבקות, פונפונים, חוטים... והרבה יותר מזה...
לא בכל החנויות בעולם אורזים "למתנה" - כמו שאנחנו אוהבים לאמר, וזה גם כל כך ברור לנו. לפעמים אתה נשלח לקומה אחרת בכולבו - ותמורת סכום סימלי (לפעמים גם לא מבוטל בכלל) אתה מוזמן לבחור אריזה מיוחדת, עם סרט תואם, נייר משובח והכל כמובן נארז בקפידה בקופסא יפה יפה, בשקית נייר עם ניירות משי מבצבצים (בצבעים תואמים כמובן).
יש רשתות שרק לפני עונת החגים, נותנות קופסאות וניירות משי (לפעמים גם הם בתשלום נוסף ובד"כ הם גם מצפים שתארוז בעצמך בבית) ויש המון חנויות שנהנות ממכירת כל האביזרים לאריזת מתנות.
אז הינה כמה רעיונות נחמדים לאריזות יפות וממש פשוטות שיכולות להפוך כל "קישקוש" קטנטן למשהו שווה ומושקע!
הבלוג הזה למשל:

וגם כאן:

ניראים מיליון דולר בפחות מכמה דולרים בודדים מכאן :

בתחום הזה - הכל מותר. הכל אפשרי ואין גבול לרעיונות ולחומרים שמהם אפשר לארוז ולקשט כל קופסא משעממת...
Anthropologie כמובן (שלהם מגיע פוסט נפרד...), מצליחים לרגש אותי, שנה אחרי שנה בפשטות המקסימה הזאת:
2007- פונפון לבן עם שרוך א ר ו ך (המלופף מתחת לכפתור) - עשוי צמר וחוטים שונים, סגר את קופסאות המתנה והפך אותן למלאות סטייל חורפי וחגיגי: (גירסה דומה והדרכה - אפשר למצוא כאן)
2008 - למישהו יש רעיון מה לעשות עם השרוכים האלה???
רעיון מבריק של Alana McCann לסרט מלא כפתורים ולולאות ש"מתכוונן" לאריזת קופסאות בגדלים שונים:
2009 - האריזה הפשוטה והמקסימה הזאת (של אותה מעצבת)... שגם היא מבוססת על תוספת פשוטה מאוד לקופסאות הקיימות שלהם (הדרכה, מאוד מאוד פשוטה, אפשר למצוא כאן):
והשנה, הם החליטו פשוט לשנות את הקופסא - לאחת מהודרת במיוחד (את שלי אני שומרת מכל משמר),
ולמכור סרטים, ניירות, כדורי לבד (felt balls) וכרטיסים לאריזה עצמית - וככה זה ניראה:
רעיון נחמד למחזר חולצה ישנה אפשר למצוא כאן:

ומתנות שלא ממש בא לפתוח.... מכאן:

זה נכון, שלפעמים ההשקעה בעיצוב האריזה - אינה מצדיקה את מה שיש בפנים...
אבל אין כמו לקבל מתנה, שארוזה יפה, בטעם וברגישות - בעיני, זה עושה יותר מחצי עבודה!
ולסיום, כוס חדשה שעשתה עליה והצטרפה לאוסף המכובד, וגם היא... "ארוזה":

אז חג שמח, למי שחוגג, וגם לכל אלה שסתם... "רק תופסים טרמפ"
מאיה


איזה יופי של אריזות…..
איזה יופי של אריזות
מסכימה איתך,האריזה חשובה לא פחות מהתוכן.
אני משוגעת על אריזות יפות ומאד מאד אוהבת לארוז.
שנה אזרחית טובה לכולם…עם הרבה מתנות
שנה נהדרת!!! איזה מזל שכל שנה כאן, אנחנו מתחילים פעמיים…. 🙂
מיוק – אני מתה עליך, וזה לא אובייקטיבי בכלל.
כל הכבוד לך, אני איתך בכל.
שאלה קטנה (מפולניה הארץ, לא אני) – מה עושים עם האריזות המושקעות שמקבלים ?
קשה לי לזרוק אותן, אבל אני גם לא מוצאת הזדמנות לעשות בהן שימוש חוזר.
כניראה ש"אין לי את זה", כי את יודעת, אני יותר בן אדם של תכלס (ועדין מעריצה את מה שאת עושה)
בכל אופן, אני בדיוק עכשיו צריכה לעשות מיונים ולסדר ארגזים אחרונים שדחפתי לאיזה פינה, אז אני באמת רוצה תשובה.
נשיקות.
שאלה מצויינת! אני יכולה להעיד לך על עצמי – שאני שומרת כל פיסת נייר, כל פעמון, כל סרט וכל קופסא יפה (אבל רק את השוות) – ונכון, חלקן לא מצליחות לממש את עצמן בגילגול אחר וחלקן הגדול כן מוצאות את עצמן או את חלקן בתפקיד אחר בחיים. קופסאות יפות – יכולות תמיד לשמש לאיחסון (מכתבים, ברכות ומזכרות) או חומרים קטנים אחרים… ילדים תמיד שמחים להכין מהם "אוצרות" אבל אם אין מקום ואת גם לא רואה את עצמך עושה איתם משהו – ניראה לי שכדאי ועדיף להיפרד… או פשוט, להעביר למישהו אחר!
איך אני אוהבת את ההשקעה שלך בכל פוסט – מלא קישורים, תמונותץ ובעיקר המון חשק ללכת להכין משהו… 🙂
תודה על הרעיונות כבר הולכת לנסות לממש משהו 🙂
תודה! פשוט תודה על פוסט נהדר ומהנה.
הם יודעים "לעשות את זה" שם, רחוק, מעבר לים…
כדאי להתחיל לאמץ גם אצלנו, בלי כריסמס…
אני כבר אימצתי… מקווה להעביר את זה הלאה!
מעורר השראה!
בארץ אנו בעיצומו של התהליך וכבר ניתן למצוא אריזות מרשימות בחלק מהחנויות, ובנתיים, עד שהאריזות יזכו לכבוד הראוי, פעמים רבות כשאני קונה מתנה אני אורזת בבית ובמעט השקעה גם מתנה קטנה הופכת למיוחדת.
כמי שזכתה לקבל ממך המון מתנות, אני חייבת לציין שהאריזות שלך מפתיעות ומרגשות כמעט כמו המתנה ואת החומרים… אני שומרת וממחזרת : )
כמי שמכירה את האריזות שאת מעצבת, אני יכולה להעיד שיש לך יד בתהליך הזה… 😉
הפוסטים שלך מקסימים – עשויים בטעם נהדר, עדין וממלא השראה. תודה על זה ועל הרעיונות היפים לאריזות
הן התוכן והן העטיפה תמיד חשובים בעיניי…
תודה! אני תמיד בעד השקעה (גם) ב״קנקן״…
איזה פוסט מרשים ומלא חן.
תודה על כל הרעיונות. אהבתי במיוחד את הרעיון לכרטיס מתנה בתוך כדר – בסוף סרטון ה"סרט + כפתורים".
מקסים.
כן… גם אני מאוד אוהבת… היא עשתה (ועושה) להם עבודה מדהימה!
פוסט ענוג!!! ממש כמוך!
רק לפני כמה ימים חזרתי מניו יורק, וכל ה- gifting extravaganza בהחלט עושה חשק…
גוזרת ושומרת לימי הולדת, חגים וסתם ימים סגריריים:)
מאיה יקרה
כרגע קראתי את הכתבה שלך ומאד מאד נהניתי.
זה ממש יפהפה. אין ספק שהמתנה נראית הרבה יותר שווה עם אריזה מיוחדת שכזו.
תמשיכי לקנות מתנות,לארוז מתנות בצורה המיוחדת שלך ותמשיכי לפתוח את עולמנו למחוזות עצוב
מופלאים שכאלה.
שנה טובה ובהצלחה.
אוהבת ומחבקת
תמר
ברור שאנחנו קוראות אותך?? כאילו, דהא???
מקבץ מקסים של תמונות ולינקים שרק נותן חש לתת ולתת (נו, אני מודה…וגם קצת לקבל).
נשיקות.
פשוט מקסים ומעורר הראה כל כך, תודה על הקישורים השווים
עושה חשק לקבל מתנות 🙂
פוסט מרומם נפש במיוחד!
Thank you for writing about my ideas!
What a lovely list.
Thanks a lot!
I'm always glad to share nice things I find around with others.
Happy that I found your cool blog. I love it.
Have a great and creative new year!!!