הכי בסטייל (אז עכשיו תורי)

תודה ענקית לכל מי שתייג אותי במשחק החדש הזה של "בלוג מלא סטייל".... קצת מוזר לי עדיין כל המעמד הזה, לכתוב בלוג, שאנשים באמת קוראים, שזה מדבר אליהם, שהם מגיבים...  אז תודה תודה תודה!!!

אז אתחיל עם 8 דברים שאולי לא ידעתם עליי:

1. מי שלא פגש אותי לא יודע שאני גבוה. מאוד... 1.80 מ'

2. בגיל 5 דיברתי ספרדית (בעקבות שליחות בצ'ילה) - אבל היום, לצערי, אני יודעת אולי 5 מילים בלבד...

3. אם יש משהו שאני לא עומדת בפניו - זה שוקולד, אבל מצד שני אני לא נוגעת בעוגות תפוחים...!!!

4. אני ממש לא אוהבת לישון (במיוחד לא בצהריים)

5. יש לי תעודת הוראה... ומעולם לא לימדתי אפילו שעה אחת...

6. אני לא קוראת ספרים אבל מאוד אוהבת מגאזינים וקטלוגים...

7. קשה לי לתפקד בבלאגן, אבל אני לא יכולה להעיד על עצמי שאני בנאדם מסודר. אולי אפילו ההפך...

8. יש לי בלב כבר 8 שנים שסתום של בחור בן 23. זה אומר שאשאר צעירה לנצח???

ומרשימת הבלוגים האינסופית שלי, שאני קוראת את חלקם כבר לא מעט זמן, אני שולפת לכם את אלו...

אם מדברים על סטייל...

הגדולה מכולן לדעתי היא המלבישה או שלי גרוס בשבילכם (שהתמזל מזלי להכיר אותה מקרוב ולעבוד איתה לפני כמה שנים כשעבדנו בסטודיו לעיצוב...) וחוצמיזה שהיא מלבישה - היא מקסימה!!!

ועוד 7 בלוגים (שאולי שניים מהם הם בעצם אחד...) מקווה שאצליח לחדש משהו למישהו....

http://bloesem.blogs.com/ - יש משהו שלא מכיר?

http://bkids.typepad.com/ - סעיף הילדים מהבלוג הקודם: כל העידכונים, של הדברים הכי שווים, כתובות, שמות רעיונות וילדים בסטייל

http://domesticstorieswithivy.blogspot.com/ - בלוג שנתקלתי בו לאחרונה ושבה אותי. פשוט יש לו את זה...

http://www.madebylex.com/ - שידרוגים, רעיונות, המון טיפים בתפירה ובכלל.

http://effortlessanthropologie.blogspot.com/ - עידכונים חיים מאחת החנויות שאני ממש אוהבת, סיילים (בימי שלישי, בנות!), צילומים מתוך תאי המדידה (עוזר מאוד אם רוצים להזמין online)

http://bonbonim.blogspot.com/ - בלוג ישראלי על עיצוב ואומנות

http://www.ohjoy.blogs.com/ - שאי אפשר בלעדיו

ועוד משהו קטן....

"מטבחי פטיט" ובלוג "ילדיסקו" (שהם גם מס' 9 ו 10 ברשימת המומולצים שלי) עורכים מבצע שווה במיוחד לכבוד השנה החדשה: על קניית מטבח עץ לילדים מבית פטיט הם נותנים במתנה סט משחק עץ (מ ק ס י ם). שווה במיוחד!
כנסו ותיראו!!!

שתיהיה לכולנו שנה אזרחית מצויינת, מלאת השראה ויצירה
ובריאות!

מאיה

6 תגובות בנושא “הכי בסטייל (אז עכשיו תורי)

  1. מגיע לך!
    הבלוג שלך הוא סמל הסטייל בשבילי. הכי. באמת.
    והבלוגים עליהם המלצת- איזה יופי!!! מקסימים!

    שתיהיה לך 2011 נהדרת, נפלאה, מלאה עשיה, בריאות ויצירה!
    עינבלית

  2. כל מי שמכיר אותך יודע שאת מלכת הסטייל! עכשיו, גם כל השאר יודעים ( :
    אחרי שעברנו את מחסום הארטישוק והאבוקדו, שמתי לי למטרה את עוגות התפוחים.

  3. איזה כיף של בלוגים המלצת לנו! תודה ושנה מקסימה לך. אכן, סטייל ויופי זה משהו שאפשר למצוא אצלך .

  4. הי
    הבלוג שלך מקסים עד ממכר – ואני מוצאת את עצמי מחכה לעוד -תודה:)
    את עוסקת גם ב homestyling/עיצוב פנים….?
    אפשר התיעצות בצביעת מעקה עץ בבית?

סגור לתגובות.