המון, המון, המון זמן לא כתבתי... זה לא שלא עשיתי ויצרתי, אבל אין ספק שהחורף מצליח לכרבל אותי מוקדם מהצפוי מתחת לפוך... אז הינה סיבה מצויינת להתעורר ממש עכשיו, לפני Valentine's day...
קצת ורוד ולבבות לא יהרוג כאן אף אחד (אני מקווה) ולאלה שיש להם רגישות מיוחדת לצבעים האלה - אני מזהירה מראש!
כמה טוב שאנחנו כאן בארץ חוגגים את מה שטוב - פעמיים.... אז אחרי ט"ו באב, נחגוג הפעם הזאת, בטעם של חו"ל...
Valentine's day נחגג על ידי חברינו הנוצרים מדי שנה ב-14 בפברואר כיום זכרון לולנטינוס הקדוש שע"פ האגדה, השיא בסתר זוג אוהבים ע"פ דיני הנצרות ונידון למוות.
החג מצויין בהעברת מסרי אהבה קטנים (כפתקים המועברים בין ילדים בבתי ספר ובגנים - מנהג מקסים ששוה לייבא...), בשוקולדים, כרטיסים, פרחים והלב כמובן עוד נטוי...
אם חושבים על זה לרגע, יש כאן משהו מקסים שאפשר לאמץ: בואו פשוט נאהב!
אז לכבוד החג המתקרב, כמה השראות ורעיונות חביבים שיכולים להכניס אתכם לאוירה הדביקה והמתוקה הזאת: רק אל תגידו שלא הספקתם!
משהו לאהוב עם ילדים (לאלה שהתמזלו להיות קרובים דווקא לסניף הדרומי של איקאה):
למי שאוהב בקרושה:
ועוד אהבה במסרגה אחת:
קצת אהבה בשקית תה קטנה:
למי שאוהב ולא התייאש מהשטיח הקודם, ונישארו לו עוד כמה חוטים.... 🙂
למי שאוהב שכל הסיכות שלו מאורגנות:
למי שכביסה בשבילו היא אהבה:

מעטפה תפורה מלאה באהבה:

אהבה מלובדת בתבנית הקפאה:
אהבות קטנות אפויות וארוזות בשקיות מקסימות:
למי שאוהב את הסלט שלו מרענן (בתוספת סלק בצורת לבבות):

ולמי שאוהב כמוני, לאסוף עוד ועוד מאגים:

ולשתות בסוף, בעיקר, בשתיים האהובות:
האדומה מעינת:
וה ע נ ק י ת האהובה הזאת שמכילה 591.5 מ"ל (!) שהם 20oz
תזכרו! רק לאהוב... והמון!!!!
XOXO
מאיה


אכן רק אהבה!
משובב…
כמה כיף יופי ואהבה בפוסט אחד מקסים !
נהדר…
כמו שאת מתארת לעצמך – כאן כבר הכל ורוד אדום שושנים ולבבות (והרבה פעמים – הרבה מעבר לטעם הטוב…)
שיהיה וולנטיינס נעים ומלא ב – – אהבה…
🙂
ואני אוהבת….אותך!
ממש מחמם את הלב….:)
המעטפה התפורה מהממת
איזו רשומה מקסימה…..
התגעגעתי כבר לפוסט חדש. האמת ,היה שווה
לחכות , מקרינה המון אהבה, חום וטעם מעודן.
אוהבת אותך
פוסט מקסים ועושה חשק להמון דברים בוורוד אדום ולבן 🙂
תודה רבה על קישורים ועל אהבה שלך – תמיד אוהבת כתבות שלך גם! חג אהבה שמח לכולנו!
פוסט מקסים!
שיהיה ולנטיינס שמח 🙂
אוהבת אותך ואתכם! חג שמח ולא פעמיים (לא פייר, אני רחוקה) – מבחינתי, שבעתיים.
מקסים !!!
התגעגעתי…
איזה כיף של פוסט!
התאהבתי :)))
מחמם את הלב. מלא באהבה. הרעיון של הסלט מקסים!
אוהבת מאד.
It must be love, love , love
אוהבת!
ומשתפת בעוד לינק חמוד, אבל בלי לבבות:
http://www.twigandthistle.com/blog/2011/01/naturally-sweet-diy-valentine/
חמוד!!! תודה…
יקירתי, אוהבים אותך כל כך!!! הכל כל כך מקסים ויפה!
וואו, מאג הוונטי הזה הוא המתנה האולטימטיבית למי שמכור כמוני לקפה… פשוט מושלם.
גם אני חושבת…
התגעגעתי לפוסטים שלך.
וולנטיין שמח!
תגידי, הלבוד בתבנית הסיליקון לא הורס אותה?
יש גם עוד קצת וולנטיינים אצלי בתופרת חלומות.
האמת, לא ניסיתי עדיין אבל יש מצב שההסילקון ידקר… הייתי משקיעה בעוד תבנית למטרה, הן מאוד זולות! תודה גם לך על הקישורים, וחג שמח!
תענוג לקרוא ולשטוף את העינים ברעיונות היצירתיים והלבביים.
מקסים, מקסים, מקסים (וגם נותן קצת ריח של חו"ל….)
המון אהבה ובריאות!
מקסים ו א ה ו ב !!! HAPPY VALENTINE לכולם!!
מקסים, מקסים מקסים
נשיקות
אוי! אני אוהבת את הפוסט הזה!
וברגע שאצליח לפענח את כל הקודים של הסריגה, אני אתיישב לתפור לי שרשרת לבבות כזו נוגעת ללב!!
איזה דברים חמודים! תודה!
ברגע זה פתחתי את הבלוג שלך וכרגיל הוקסמתי והתאהבתי – הכל מדהים ויש הרבה רעיונות מענינים.
שיהיה יום אהבה שמח וים של אהבה. אולי נחגוג מוקדם יותר במשך השבת הקרובה? נשיקות
אוהבת תמר
אוסף האהבה הזה מושלם. איזה יופי !!!!
איזה כיף של פוסט
הפוסט המקסים שלך פגש אותי הרגע בסוף שבוע עבודה מוטרף
ובשניות ספורות הייצירתיות,הנעימות ,היופי ,העדינות והאהבה הפשירו את הכל
יום אהבה שמח!
ויויאן סהר
אין לי ספק שהשבוע הקשה הזה הניב עבודות מקסימות! ד"ש חם בסטודיו!
מאיה
מקסים כתמיד…אכן מעלה זכרונות מתוקים….:)
בהערכה ואהבה
אני
זכרונות מתוקים…
הצלחתי בסוף…
מקסים כרגיל
הכל עבודות יד שלך??
אילנה
לא, הפעם הם לא שלי… רק קישורים להדרכות של דברים יפים שכל אחד (עם קצת רצון) יכול להכין בקלות!