בשיטוטי אתמול בחיפושים ברשת אחרי רעיונות ליצירה עם מפיות וינטאג', נתקלתי בכובע האיימישי המקסים הזה, שדומה בעצם לכבוע מהקישור בפוסט הקודם. מייד הוא תוייג, ובוצע...
חברה טובה שלי, ילדה בת לפני שבועיים והמתנה שלה, הלכה ותפחה כאן על שולחני בכל יום שעבר.
הכל נארז...
בתוך תיק (בנטו משפחתי, לא לא! לא נגמלית עדיין...) שעוטר בשתי עוגיות לבד (felt) נטולות סוכר ובתוכו היו עוד כמה מתנות קטנות...
ככה הוא נראה מאחור (על בובה):
וככה הוא על הדוגמנית:


את מגן הראש הזה - תיכננו יחד כבר לפני כמה חודשים, בבוקר שמש בנחלה.
בחרנו יחד את הבד והבטחתי לתפור לה...

ניסיתי לעניין את הבנות בתחפושת של נערת איימיש / אישה מהמאה הקודמת עם כובע כזה, סינר ארוך ותינוקת ביד...
לא ממש הלך לי...
בסוף אתפור את זה לעצמי... 🙂
מאיה



בס"ד
מקסים! והכובע על הקטנה כולל מדהההההים.
הכל כל כך מקסים! אהבתי את הטאצ' של העוגיות על הבנטו 🙂
ועל הכועב אין מה לדבר בכלל… יפיפה :)))
איזה כובע חמודי!
והמגן ראש כזה יפה ועליז…
מקסים!!!
מאיה
אם לא היה קצת מאוחר,הייתי שוקלת הריון נוסף…
הכובע מקסים ומגן הראש…
כל זה מגן ראש אחד? זה נראה מאד מאד ארוך
ומאיה יש לי רעיון…אני בטח לא הראשונה שמציעה לך
אולי תפתחי קורס תפירת,תיקים,ו-או כובעים,כריות,סינרים….
תלמידה אחת בטוח יש לך כבר.אני תופרת קצת,אבל הרבה פחות טובה בלהסתכל על שלבי התפירה באינטרנט,ואשמח להסתכל עלייך,מדגימה.
אני ממש ממש רצינית בנושא,אנא,תחשבי על זה
אשמח לתרום את ביתי לסדנה
הכובע מקסים ,אבל המגן ראש ,שוס!
וואו… כמה יופי ועדינות במתנה אחת!
הכל מקסים מקסים וכל כך נעים ורך אפילו דרך התמונות 🙂
אהבתי הכל!
הכובע הזה מדהים! התינוקת מתוקה מתוקה ובאמת נראית כאילו לקוחה מסרט תקופתי 🙂
שאלה: הבד של מגן הראש זה בד אחד או שחיברת הרבה בדים יחד? (חילופי הצבעים??)
המגן ראש תפור מבד אחד מאוד צבעוני! נדמה לי שהוא נקנה אצל קאשי בנחלה… וכמובן, תודה!
עונג צרוף, זה מה שהפוסטים שלך גורמים לי…
והמוס שלך התקבל בשמחה ובאהבה בחדר הילדים שלי מעל למיטה של אורי
ידעתי שמצפה לו בית חם ואוהב… אגב, קופסאת המתוקים ששלחת לרמת אביב, מיועדת ממש לאותה שירלי… 😉
נחשפתי רק לאחרונה לבלוג המקסים שלך….
המתנה לחברתך – פשוט הורסת ומקסימה…. אהבתי מאוד את השילובי צבעים ובכלל- השקעה כזאת – אינה מובנת מאליה…
יש אנשים שההערכה והאהבה אליהם אינה נמדדת בהשקעה… תודה על המחמאות!
נהדר. הכל מתוק ועדין ורק לחבק ולנשק את המתוקונת הבובונת הזו…
כמה כיף לי פה…..
נשיקות
מדהים, עוצר נשימה. ממש וואווו!
התיק נהדר, הכובע בובתי וגן הראש מהמם!
את משלבת יצירתיות עם טעם משובח, תענוג!
ואו, כמה יופי בפוסט אחד.
איזה דברים נפלאים.
אהבתי את העיצוב השונה של תיק הבנטו, רומנטי ורך, כמו כל שאר הדברים היפים.
ב"תיק בנטו משפחתי" את מתכוונת לתיק גדול? באיזה מידות תפרת אותו?
חוץ מזה, נדמה לי שאת אחראית לזה שאני אתפור עוד תיק בנטו, שיתווסף לארבעה שכבר תרפתי…
זה כבוד גדול, לא??? "משפחתי" הוא הגירסה המוגדלת כמו שכתבתי בפוסט הזה: http://mayuk.radzis.com/?p=1218
אז אם זה הולך להיות החמישי… אולי באמת תגדילי?
המידות המשפחתיות:
Rim: 3.35"x18.75"
Outer Bag and Lining: 13.5"x18.75"
Cover: 10"x18.75"
Boxing: 8"
Handle: 2.5"x16
תודה !
מאיה,
התיקים בנטו פשוט מקסימים!!!
והבלוג, מרהיב.
מה עושה מי שלא יודעת לתפור? האם יש אפשרות שתתפרי עבורי, כמובן בתשלום?
עינת
לדעתי כובע כזה יהי לך מהמם!
התינוקת הזאת פשוט בובוש
והתיק עם העוגיות מקסים
אני רוצה לדעת מה יש בפנים ?
וגם איך תופרים כזה מגן
מקסים!!! אני בטוחה שמי שקיבלה את המתנה מעריכה את ההשקעה ונהנית מהיצירות המרהיבות.
מזל טוב לאמא המאושרת, שירלי ממש בובה.
וואו, איפה מוצאים חברה כמוך?
התיק משגע, מגן הראש נראה חלומי, ואם את מכינה לשנה הבאה תחפושת של היימישית עם כובע כזה, שמלה ארוכה ותינוק ביד, אני מתחפשת איתך.
דרך אגב, את התינוק כבר יש לי, אז לא צריך להכין…
הכל ממש מקסים , הכובע ומגן הראש (נראה רך ,יפה ונעים)
והתיק אוי התיק- פשוט חלומי…
מאיה, הפוסטים שלך הורסים אחד אחרי השני! הכל מקסים ואני בעד כובע היימיש בשבילך! יישב עלייך בול!
תודה יקריה, זה בטיפול…
נתראה בקרוב!
הכל כל כך מקסים!
הכל יפהפה כאן – התיק, הכובע, מגן הראש!
אבל – הצילום של הדוגמנית בכובע ממיס…
שתהיי לי בריאה. מוכשרת מדהימה שכמותך. כל פוסט שלך (לא מספיק בתדירות!!!) פשוט זהב!
פשוט ממיס! במיוחד התמונה של הדוגמנית עם הכובע.
אין מילים בפי כל המתנה כולה מלאה ביופי ,כל כך עדינה כמו התינוקת.בכלל אני מאד נהנת מהבלוג שלך,תודה
משובחת, זה מה שאת ! והכובע הזה על התינוק הקטנטנה, ממיס
כובע איימישי מקסים, הבדים מתוקים, מזל טוב ליולדת, קיבלה בהחלט פינוקים …
מושלם!!! איזה כיף ליולדת!
כל פעם את מדהימה מחדש.
איזה רעיונות מקסימים.
כה לחי.
איזה יופי בעיניים על הבוקר!
הצבעים של מגן הראש כל כך משמחים! בסוף אני יעשה עוד ילד…ח…
תיק הבנטו מאד שימושי והכובע- להתעלף!
אין על הדברים המושלמים שאת עושה. כל פוסט הוא חגיגה לעיניים !!! יודעת שאנ יממש לא מקורית אבל הייתי חייבת להגיב ולפרגן על המושלמות של העבודות שלך.
איזה כיף… תודה!!! וזה אף פעם לא יותר מדיי…. זה מה שגורם לי להמשיך ולחלוק… 🙂
מגן בראש מקסים מקסים מקסים
איזה כשרון
הכובע משגע ברמות קשות! מאוד בא לי לתפור כזה לקטנטונת שלי (מהר מהר לפני שיתחיל החורף)
רק שאני הרבה פחות מוכשרת ומנוסה ממך…
הסתכלתי על ההדרכה ותהיתי לגבי משהו, אולי תוכלי להסביר?
ראיתי שבמקום סרט האלכסון עם השול המסולסל שלהם השתמשת בסרט אלכסון רגיל ופס תחרה. איך חיברת את פס התחרה? האם זה אומר שהכובע לא יכול להיות דו כיווני? (הבנתי נכון? הוא בכלל אמור להיות דו כיווני?) האם השול (rim) שבקדמת הכובע תפור למקומו או שרק מקופל לאחור ומגוהץ?
תודה מראש על התשובות. בא לי נורא 🙂
ואחרי התשובות שלך…. רק צריך שמרפי והמתוקית שלי יפנו לי קצת זמן לשבת על המכונה 🙂
מאוד אוהבת את הבלוג שלך. העם דורש פוסטים צפופים יותר!