אחרי שאלין ותמרי הדליקו אותי על מגדל הצלחות... הזמנו יחד ב ebay את הסטנדים (החלק המחבר) ומקדח מתאים.
הן היו מהירות ממני, ומיד נגשו ללקט צלחות מכאן ומשם... והתוצאות מדברות בעד עצמן...
כשגיליתי pipstudio עשו עליה לארץ הקודש (תוכלו למצוא את הליין הכובש שלהם אצל אורית מטווילינגן) החלטתי שאני רוצה להכין את המגדל שלי מהם.
בוקר שבת של שמש הוביל אותנו לקידוחי צלחות במרפסת...
אז הינה הגירסה שלי:
ככה הן נקנו (שילבתי בין התכלת והחומים), והאמת... הן ישבו אצלי קצת עד שהיה לי אומץ "להתעלל" בהן...
את הקידוח, כמו שאלין כבר הסבירה, צריך לעשות בתוך מים, בעדינות וסבלנות (קידוחים וסבלות זה הצד של אלון...) על משטח עץ שמהווה תמיכה, אחד כזה שלא אכפת לחורר - לא על השולחן בסלון!!!.
מסתבר שבצלחות קרמיקה - זה הולך ממש מהר, ולפורצלנים, צריך (עוד) טיפה יותר סבלנות.

מכוון שבקומה העליונה רצינו לחבר 2 צלחות יחד, ההברגה היתה "קצרה" מדיי ולכן היה צורך לגרוע חומר מאחת מהן.
את התהליך הזה עשינו בעזרת Dremel עם דיסק יהלום:
בקיצור... זה מה שיצא...


כמובן שכל שילוב יפה של צלחות יכול להביא תוצאות מדהימות (הגיע הזמן אולי לאסוף את כל שאריות הסרוויסים מהסבתות...) ולחברותיי בגולה... לכן יש Garage Sales אמיתיים!!! אני מבקשת... זה הזמן ליישם את כל מה שלמדנו!
המשך שבוע צבעוני...
מאיה

מהמם!!! 🙂
אני מסירה את הכובע… מאיפה האומץ לקדוח בפריטי האספנים האלה??? מה את הולכת לעשות עם המגדל?
מזתומרת? להמשיך ללטף אותן על המדף… ולהגיש בהן דברים טעימים… וברגע שתמיד אפשר לקנות עוד אחת (אם חלילה נשבר) אז זה כבר פחות מפחיד…
כל הכבוד על האומץ! הנה עוד הוכחה שאומץ לב משתלם. יצא פשוט מקסים.
וואוווווו! מ-ה-מ-ם!
נפלא! שילוב מוצלח בינך לבין PIP (-:
אצלי ייקח זמן עד שאאזור אומץ לחורר כנראה….
על זה נאמר הסבלנות משתלמת. יצא מקסים מקסים. עושה לי ממש חשק להכין עוד. אבל לא עושה לי חשק לחיפוש המטורף אחרי צלחות. אולי נצליח אי פעם למצוא אלטרנטיבה פה קרובה?
פשוט משגע. כל הכבוד לכן על המאמץ ועל האומץ! (צריך אומץ לקדוח בצלחות כאלו מקסימות, לא?)
ושאלה פחות קשורה: איך עשית את התמונות בבלוג (מסגרת "תפורה" וקולז' של תמונות)?
תודה!
תודה! והמסגרות… פשוט עבודת Photoshop (אם אני לא טועה דנה מעבירה עכשיו סדנאות כאלה…)
מקסים כ"כ!
ממש מהמם. אני מזמינה מתנה כזו לאחת ההזדמנויות הקרובות. אברר אם יש צלחות מיוחדות להשיג.
אין ספק שעבודת הצוות שלכם יוצרת תוצאות מופלאות. אוהבת
נשיקות תמר
ברור!!! זה בתכנון…. 🙂
מקסים ביותר
דווקא בקידוחים יש לנו,כלומר לצביקה ניסיון רב
הוא קודח את כל גופי התאורה-מנורות עומדות מזכוכית ,שאני מייצרת בשיטת הפיוזינג
בהתחלה,הלב שלי כמעט נעצר בכל קידוח
בינתיים,התרגלתי
🙂 עכשיו ארגנתי לך עוד פרוייקט…
מושלם! אהבתי את הספל לפני החור ועכשיו אפילו יותר.
אאאאאאאאאחחחחחח…. אלופה! נראה לי שפיפ צריכים לקנות את זה ממך.
ואי ואי ואי , עכשיו בהחלט עשית לי חשק מהממת אחת כרגיל
פשוט מדהים! נפלא! יש לי סימפטיה לצלחות ישנות ומיוחדות….
מקסים מקסים מקסים…..אכן מתכוננת לאסוף פה בניכר הרבה מאלה עד שאחזור לישראל…..
שילוב משגע .מהמם!!!
מקסים. איזה אומץ! כמה כישרון ותעוזה. תמשיכי להפתיע.
מאיה, זה מהמם ! אהבתי מאוד מאוד
פששש מהמם
הכלים האלו כל כך יפים!
אין לי מילים!!! זה מושלם!!
משגע שאין דברים כאלה !!!!
אלופה אחת. זה שיחוק אמיתי !
פיצחת כאן משהו – מבחינתי, לכלים של פיפ יש כ"כ הרבה יופי והחיבור בניהן הוא האליפות האמיתית.
מקסים.
איזה יופי של שילובי צבעים. ואיזה אומץ. כל הכבוד
מהמם!!!
וואו, זה פשוט חלומי, כמה יפה…
איזה יופי! ואין בחירה יותר מושלמת מהכלים של PIP..
זה נפלא! אני חייבת להכין כזה לגיסתי האופה, אפשר בבקשה לינק לחנות ממנה הזמנתן?
בטח! הינה… בהצלחה!!!
ואו, איזה יפה….
וזה נשמע ממש פשוט.
אבל לא נראה לי שיהיה לי האומץ (או לבעלי) לקדוח ככה בצלחת חרסינה 🙂
שיווווווואווו, כשהגעתי לצילום הקידוח…כל הכבוד על האומץ. יצא מ-ש-ג-ע !!!! שילוב נפלא של כלים נפלאים!
וואו….וואו….וואו……
מהמם!!!!!!
בחירה מדהימה של פריטים יצא מקסים…אני תוהה אם כאשר את יודת בתודעה שניתן לקנות עוד צלחת כזו אם נשברת בטעות (להבדיל מסרוויס של סבתא…שיש רק צלחת אחת) זה עושה את הקידוח לפחות מפחיד…..מקסים.
ניראה לי שאחרי 2-3 צלחות… מבינים את הטכניקה וזה הרבה פחות מפחיד… חוצמיזה, בסרויס שלם יש המון צלחות לנסות עליהן 😉
אוי, מגדלי הצלחות האלו פשוט מקסימים.
מעולה
אני בדיוק רוצה לעשות כזה, רק חוששת לקדוח את הצלחות.
תודה על ההדרכה
מקסים!!
האם אפשר לקבל את הפרטים של המקדח (קוטר וסוג) ושל קוטר ראש היהלום או קישור למקום בו קנית אותו?
יש לך מושג אולי מה קורה אם אני צריכה לקדוח חור רחב יותר? האם כדאי להתחיל מקטן ואז לעשות אחד רחב יותר?
כל הכבוד ותודה רבה!
את שלנו קנינו ב. eBay
מקדח 6 מ״מ. סט של 5 מקדחים צריך לעלות בסביבות 5$.
חפשי: Diamond drill bit 6 mm
מאוד יפה ושימושי!
אבל כל פעם שאני רואה את "המגדלים" האלה אני חושבת איך מנקים אותם?
המגדל הזה מורכב בעצם בהברגה פשוטה. אפשר להכניס אותו ככה פשוט מתחת לברז או פשוט לפרק, לשטוף ולהרכיב חזרה. אני תמיד מודאגת בעיקר ביחס לאחסון (במקרה שהוא לא עומד באופן קבוע בחוץ…) אז אחרי השטיפה אפשר גם לאחסן אותו מפורק בארון – ככה הוא יתפוס הרבה פחות מקום והסיכוי שישרוד גבוה יותר…
מאד מאד אהבתי את התוצאה, ואשמח לנסות. רק כמה שאלות: א. איפה ניתן להשיג בארץ את המוט המחזיק? ב. האם כל צלחת חרסינה מתאימה למשימה? ג. מה זאת אומרת קדיחה בתוך מים? תודה.
לא ידוע לי איפה אפשר לקנות אותם כאן ;( וכן, כל צלחת קרמיקה פשוטה יכולה להתאים. כמובן שצריך לקחת בחשבון "פשלות" אז לא בטוחה שהייתי הולכת על הסט העתיק שעובר בדורות במשפחה… וקדיחה בתוך מים הכוונה פשוט להציף את פנים הצלחת במעט מים רגילים ואז לקדוח דרך המים….
בהצלחה!