זהירות זה ממכר…

אז ככה ניראה כאן הבוקר משטח העבודה במטבח...
וכל אלו הולכים להתמלא בקרוב בהרבה מאוד קלוריות... ממש אוטוטו פורים:


ועוד כמה תמונות שלא הספקתי עדיין להעלות:
בניתוק כמעט מוחלט מהעולם החיצון, נסענו כמה חברות לסופשבוע חמים ויצירתי במיוחד בערבה, אצל הדס המקסימה.
ככה זה ניראה מהצימר...
ככה זה ניראה בזמן פעולה...

סדנאת הקליעה של שושי הנהדרת: לא נעים להודות, אבל בסדנא הזאת נכשלתי כישלון חרוץ!
לפחות אני יודעת שקולעת מקצועית - אני לא! וגם לא בכיוון בכלל... ולכן עכשיו אני מסתכלת על כל סל קטן בבית בהערצה...
אז אלו ממש לא הידיים שלי 🙂 ומסביבי הסלים הלכו וגבהו מרגע לרגע... היו כאלה שהתמכרו....

בסדנאת הארנק של קרן האחת והיחידה, הרגשתי הרבה יותר "בבית"...
ככה זה ניראה בבוקר ש"אחרי" בכל זאת בנות - אל תצפו לבלאגן...
ואחרונה חביבה ענת הקסומה, שהעבירה לנו סדנאת בובות וולדורף קטנות...
וזה הבייבי שלי:

יש מצב שעוד תראו כאן עוד כמה אחים ואחיות לקטנצ'יק הזה... 🙂

בין לבין גם ביקרו אותנו כמה במבים: שלי הגיע ממעבר לים...מאיולה! אוהבת אותך כל כך יקירה! זה מקסים!
והבמבי שלי אומץ ומתגורר מעכשיו בבית של עופרה:
מאחלת ומקווה שיהיה הפעם סופשבוע נהדר, מלא שמחה, שמש וצבע!

חג שמח!
מאיה

30 תגובות בנושא “זהירות זה ממכר…

  1. גרררר…. זה מה שיצא לי מהפה כשראיתי את התמונה הראשונה 🙂
    כמה יופי!
    היה כיף להכירך, וכמו כל דבר שאת נוגעת בו- גם הדברים שהעלית כאן קסומים עדינים ויפים מאוד.
    🙂

  2. מצטרפת לקולות שיצאו לאלה שלמעלה מהצלחות המדהימניות האלה !! חוץ מזה התאהבתי בבובית וולדורף המתוקה הזו , אפשר עוד כמה אחים ואחיות ?? נראה ממש אחלה סופ"ש! חג פורים שמח !!

  3. כרגיל – ראיתי והוקסמתי מהכל. גם אני רוצה סדנא אבל של סריגה אולי את מכירה משהו שכזה?
    פורים שמח ומתוק לכולנו
    להתראות בקרוב
    אוהבת תמר

  4. הכל הכל הכל משגע אבל אני התאהבתי לחלוטין, בצורה בלתי הפיכה, בראש הצבי ההורס ומלא ההומור הזה! ושיהרגו אותי כל אוהבות מעמדי הצלחות למיניהן…
    וטוב לדעת שאת לא מושלמת ;@) – הנה, קליעת סלים יירד מרשימת המושלמות.

    • תודה!!! לא, אני לא מושלמת וזאת גם לא אחת מהשאיפות שלי… 😉 על הצבי הזה אכתוב בהרחבה בהמשך…

      • הי מאיה, עברתי באדיקות על הפוסטים שלך ולא מצאתי אזכור נוסף לצבי… נדלקתי קשות!! אפשר קצת מידע בבקשה?…. תודה!!

  5. אין עלייך! נורא כיף לקרוא את הבלוג שלך. מעלה חיוך על הבקר.
    נשיקות ממונטריאול

  6. מקסים. שאלתי את עצמי של מי היידים הקולעות האלה, מזל שיש גם ציצים בצילום, יכולתי לזהות (:

  7. זה לא פייר שוב כל כך הרבה יופי בפוסט אחד שקשה ללהחליט למה להתייחס!!!!

  8. נפלא. המעמדים הורסים ! לא היתי מתנגדת לכזה – אפילו בלי אף קלוריה…הסופ"ש הזה שהחמצתי – ואני נהנית לגמוע כל תמונה ממנו בשמחה… הבמבים שלנו – איזו החלפה מעולה – שכחת לכתוב שהיית גם הרוח מאחוריה – עם הפוסט שלך…
    ואני שמחה שהגיע בשלום ושאהבת, האייל ששהכנת הורס ! והכי מתאים לעופרה בעולם.
    הבובות וולדורף האלה – לא יאמן כמה שהן מתוקות ושלך משגעת.
    כרגיל – נעים לי מאוד פה אצלך… שולחת נשיקות

  9. כל אחת והיתרונות שלה – אני מראש הבנתי שבובת וולדורף זה too much בשבילי… אבל הייתי בהחלט מוכנה לאיזה צבי מתוק שתלוי על הקיר!

  10. יא, למה להתייחס קודם?
    פשוט התעלפתי מהמעמדים והיה לי קשה להמשיך הלאה…מעניין כמה זמן מעמד כזה היה שורד בבית שלי….

  11. אני דווקא אתחיל מהסוף, כי ראש הצבי שברך כלל ממש מטריד אותי הופך אצלך לשיא המתיקות! חייבת לקפוץ לעופרה לראות אותו בלייב!
    הסופ"ש אכן היה מקסים, וגם אני כבר יודעת שקולעת בהחלט לא אהיה 🙂 והמעמדים נראים נפלא! גם אצלי נח כרגע במקרר בצק לאוזני המן, צפוי ערב ריחני במטבח.

  12. יווווווו- איזה בובה מהממת – הבובת וולדורף הזאת…
    רוצה כזה 🙂

    ואני חשבתי לסדנא באילת על החוף בטן גב… נראה שנהנית 🙂

  13. יאאא זה הידים שלי!!! (בתמונה שלפני הציצים של שושי חחח…)
    מעמדי הצלחות מקסימים ביותר וההחלפה באמת סופר מוצלחת!! וגם הארנק שלך משגע הבד מקסים!!
    והבמבי שלך נו טוב אין… פשוט מהמם!!

  14. וואו, כמה דברים יפים! הראש צבי שלך פשוט מדהים, גם מעמדי העוגות, וההחלפה של איולה, ו… הכל. איזה פוסט כייפי! 🙂

  15. איזה צלחות מהממות!!
    עשית אותן כמו בהדרכה שפרסמת??? פשוט להתעלף כאן….

    והנרתיק שלך ממש מקסים

  16. נראה שעשיתן חיים בערבה…איזה כיף לכן. הראש במבי מקסים…מה זו ההחלפה זהו??? וגם התמונה שקיבלת לאיולה ממש חממודה. וזהו פתחת מפעל ייצור למעמדי צלחות? את לוקחת הזמנות??? אחרי שבטח התמחית בקדיחות??? בקיצור כמו תמיד תענוג לבקר אצלך בבלוג. מצחיק קליעת הסלים החזירה אותי לשעורי המלאכה שהיו לנו בבית הספר היסודי…..ממש קלענו בדיוק כזה סל….ולדעתי גם אני לא הייתי כל כך מוכשרת בנושא, ומשום מה יש לי זכרון של עצמי קולעת אבל אין לי זכרון של הסל מוגמר. מכך מתבקשת המסקנה שגם שלי כנראה לא כל כך עלה בגובה. ולא הושלם.

  17. איזה פוסט… להתעלף מהתוצרים.
    והבמבי שלך אין דברים כאלה!

  18. איזה כיף
    הצילום הראשון משגע (גם אני כרגע בשלב איסוף הצלחות ובדרך להזמין את חלקי העמוד) ועושה חשק
    וכל השאר כל כך נהדר ומעורר השראה
    אבל הכי הכי הפינלה- תיק הבמבי פשוט שובה לב

  19. ברמה מסויימת מנחם אותי שאני לא היחידה שלא התחברה לזה (למרות שכ"כ רציתי (-:
    הארנק שלך משגע ושיקי לחלוטין והבובה מתוקונת באמת.
    אהבתי מאד את מה שהכנת לעופרה-ברור לך שללא נניח לך עד בוא הסדנא ….והמעמדים הללו (נראה לי שפתרת לי ברגע זה את המשאלה שהתחבטתי בה(-:

    נשיקות וחג שמח (וטעים)
    יעל

  20. מגניב!
    אהבתי את מה שהכנת לעפרה, וגם את מה שקיבלת.
    נראה שעשיתן חיים בערבה… 🙂

  21. אני מוקסמת מהבלוג הנקי והיפה הזה. מדהיםםםםם!!!!
    היכן ניתן לרכוש את מגדל הצלחות הזה?

    תודה.

סגור לתגובות.