אז הימים חולפים להם מהר... קצב הפוסטים שלי לאחרונה לא ממש משקף את מה שקורה כאן... אני עושה! כל הזמן. רק לא תמיד גם מספיקה לכתוב על הכל...
אז הפעם - הצצה קטנה למרפסת שלנו.
לכבוד האביב, יום העצמאות ובכלל... ההתחדשות שבאויר, הצלחתי לשכנע את אלון להכנס להרפתקה חדשה (כי אנחנו הכי טובים ביחד!). לא תמיד זה הולך לי בקלות, יש לציין, איכשהו לפעמים הפנטזיות שלי קצת גבוהות מהעננים... אבל במקרה הזה... זה הלך בקלות!
המרפסת המקורית היתה מרוצפת בקרמיקה סטנדרתית. זה לא ממש מרגש, זה גם דורש ניקוי אינטנסיבי כי היא חשופה לחלוטין ולמי שיש מרפסת כזאת... יודע בדיוק על מה אני מדברת!

אז מה דרוש?
יום אחד של שקט ;-), בעל אוהב וגם חבר טוב שיעזור להעמיס ולהעלות את כל העצים...
מקדחה, מברגה, ספייסרים מפלסטיק (כאלה שמשתמשים כשמדביקים קרמיקה), עצים במידה הנכונה, ברגים, צבע לצביעת דקים ובעיקר... הרבה הרבה רצון טוב!
התמונה הזאת צולמה ממש בתחילת העבודה: אחרי שהורדנו את הפאנלים מסביב לקיר (וגילינו שיש שורה נוספת מתחת... אבל הם כבר לא הפריעו כי הם היו באותו קו עם הקיר), וצבענו.

אילוצים של גובה הביאו אותנו להשתמש בעץ דק יחסית. לאט לאט הנחנו קורות אורך על גבי ספייסרים שהדבקנו במרחקים שווים (כדי שהעץ עצמו לא יגע ישירות בריצפה והניקוז של המים יהיה טוב יותר)

וככה זה ממשיך...

קורה אחרי קורה...

את פאנל העץ מחברים לקיר עם דיבלים וצובעים:
ושלב ההלבשה: 2 הכיסאות והשולחן הקטן חודשו בצבע, השולחן קיבל "עטיפה" של מגבת מטבח של Green Gate ומעל גם ויניל שמוצמד בעזרת אקדח סיכות. את הכריות תפרתי מהבדים שקניתי ביריד של נתנאלה והן דו צדדיות:



דגלים תמיד עושים שמח:


כוס קפה - זה בדיוק מה שחסר לי כאן עכשיו...
מאיה




משגע ביופיו והכריות נראות סופר מקצועיות. ממש כמו בחנות. איך את עושה זאת כ"כ מדוייק???
וואו! יופי של עבודה. אפשר לבוא לקפה?! באמת עושה חשק…
איזו מרפסת אומנותית ויפה.
כל טוב של שדרוגים.
ובקשה קטנה – אשמח לקבל הדרכה לכריות של הכסאות. חולמת על כאלו לספסל שיש אצלנו.
אוקיי… לקחתי לתשומת ליבי 🙂
אין, מאיה, אין עלייך! הדיוק האסטטי שלך מופלא לגמרי!
איזו מרפסת מקסימה, ממה עושה חשק לבוא לקפה (למרות שאנחנו לא מכירות….)
מה זה הדבר המהמם הזה??? את לא אמיתית!
מהמם!
ואני מצטרפת לבקשה של ההדרכה לכריות.
🙂
איזה שדרוג מדהים! כל הכבוד , בהחלט עושה חשק לשתות איתך קפה…
ואו מעולה, פשוט מהמם יצאה המרפסת שלי…..חחחחח
מקסים! פינה של שקט 🙂
הכריות יפהפיות.
כאחד שעובד עם אלון אני יכול להעיד שעבודתו תמיד מתקרבת למושלם
ממש ממש יפה
שידרוג מהמם, איזה כיף לראות שיש עדכון בבלוג שלך, עונג צרוף
איזה מקסים ובטוב טעם!!!
גם אני בעניין ההדרכה לכריות!!!
רוצה קפה???
נו מאיה… מה יהיה??? הכל כל כך מקסים…
חזרת לך לארץ והשארת אותי עם השיממון היצירתי של האמריקאים… תתכונני, קפה במרפסת ביולי 🙂
יצא מדהים….כל הכבוד אני זוכרת שאמרת לי כשהראת אותה שאת רוצה לשפץ….כהרגלך ועם טוב טעמך יצא יפיפה…מדהים איזה שדרוג….
גם אני רוצה הדרכה על הכריות…!!!
משגע!
פשוט שדרוג מדהים, בטעם טוב השקעה בפרטים הקטנים
מושלם!
איזו מרפסת קסומה התקבלה אחרי השיפוץ.
מעורר חשק לשקוע באיזו כרית, להתרווח ולבהות בנוף.
אפשר גם בלי קפה ….
מקסים!!!!
וגם אני מצטרפת לבקשה של ההדרכה לכריות
הכי את בעולם המרפסת הזו. מקסים. כל הכבוד לך ולאלון (ולחבר כמובן…)
הכל מושלם ! נשיקות
מאיוק, היכן קנית את הספסל הלבן ואת הבד האפור עם הנקודות הלבנות?
הספסל מאיקאה (קולקציית הקיץ) והבד עם הנקודות… אם אני זוכרת נכון, מנחלת בניימין
שדרוג מהמם!!
בהחלט עושה חשק לכוס לימונדה צוננת (סורי, לא שותה קפה) ומגזין או ספר איכותי ביד.
מקסים!!!
וואאאוווו……וואאאוווווו……וואאאאווווווווווווו……………..
איזה שדרוג, איזה לוק, איזה נוף, כמה כישרון…….אני מסוחררת מהיופי, מהמרעיון והכי מהביצוע……
חבל שאני גרה בדירה שכורה אחרת הייתי עושה ככה בכל הבית 🙂
במקומך הייתי מעבירה את החדר שינה למרפסת 🙂
מהמם כבר אמרתי….???
ואוווווווווווווווווווו, מדהים ממש.
וכולה יום אחד???? אתם ממש זריזים….
מקסים מקסים מקסים
מהמם!
חג עצמאות שמח.
מרפסת יפיפיה ! אהבתי במיוחד את איזור הכיסאות והכריות שלהם מהממות !
נראה מדהים, כמו כל דבר שאת עושה….אגב, אני אשמח לשתות איתך קפה עם או בלי המרפסת…(:
משגע! שדרוג קסום…