החלפה בצנצנת

במסגרת החלפת צנצנות בין חברות עלה בחלקי להכין החלפה לאילאיל.
מי שמכיר אותה, בטח ינחש מה היא קיבלה ממני... צנצנת!
ומעבר לאריזה... צנצנת כמובן:


מתוכה בצבצה לה...

שמלה קטנה, לבובת Blythe

מאחור היא פתוחה (נקשרת ע"י החגורה), או כמו שחברה טובה קראה לזה "כותונת של יולדת"...

מכיוון שתהילת ה - American Girl עדיין שוררת בביתנו, ואין לנו Blythe (עדיין) חיפשתי דוגמנית מתאימה. את הבובה הזאת קניתי (ללא בגדים) בשוק הפשפשים בפראג (מי שאין לו בעיה עם קצת אבק וריח של דברים ישנים ומעופשים - אני ממליצה בחום!). וכמו סינדרלה... היא התאימה לה!


אולי כשהיא תהיה גדולה, יום אחד, היא תהפוך ל Blythe... 🙂

וזאת תמונה שצילמה ושלחה לי אם הבובות בכבודה ובעצמה על הלקוחה המרוצה - אליס:

יש בה משהו בבובה הזאת... כובש!

אני לעומת זאת, זכיתי לקבל את הצנצנת המקסימה הזאת מדנה:

שהיתה מלאה בהרבה הרבה טעם טוב...

הצילומים המשובחים האלה, הם כמובן גם שלה.

שיהיה שבוע חגיגי במיוחד, עם הרבה כחול ולבן!

מאיה

13 תגובות בנושא “החלפה בצנצנת

    • נתחיל מהאריזה שלך המיוחדת, עבור לשמלה המדהימה וכלה בצילומים המדויקים שלך. כלכך יפה ועדין, איזו מוכשרת את, אני באופן אישי מתחברת יותר לשמנמנה מפראג…
      הצנצנת מדנה יפה גם היא, כיף לשלושתכן,,,

  1. מאיה יקרה
    אין עליך ברעיונות ובבצוע.
    כל פעם אני מתפעלת מחדש.
    מדהים ומקסים!!

  2. הצנצנת נפלאה, ארוזה מקסים כרגיל, ונראה לי שקלעת בול לגמרי!
    תודה על הקישור לפוסט על השוק בפראג, אנחנו בדיוק מתכננים נסיעה קצרה ופראג היא אחת האופציות, אז אני מיד הולכת לקרוא 🙂

    • אוי הגר, פראג היא מדהימה ביופיה! אנחנו בילינו שם 4 ימים קסומים ורומנטיים להפליא! להביא לך תמונות לראות?

  3. מאיה יקירתי, לא יכלת לקלוע בצורה יותר משובחת מזה.
    השמלה נפלאה, מדוייקת וקסומה. אליס לא מורידה אותה מהרגע שלבשה לפני כמה ימים. אני מתחננת שתיתן גם לבנות האחרות לנסות והיא בשלה חחח.
    תודה יקירתי!!

סגור לתגובות.