כרית המשושים

הכי כיף זה לתפור עם חברות. אנחנו משתדלות להקפיד להפגש בין לבין, ולתפור עמוק לתוך הלילה, בלי ששום דבר יעצור אותנו... לא תמיד זה מסתדר, לא תמיד יש גיבוי מהצד השני, אבל הרצון תמיד לצידנו. דווקא עם כל החופש וכל הארועים, לא תמיד נשאר הרבה זמן לעשות דברים "אקסטרא"...
הפעם אלין איתגרה אותנו עם טכניקה ששוה "פיצוח".
זה מה שנולד כאן השבוע - הרבה הרבה אחרי חצות... כמובן היו עוד תוספות ותיפורים שנעשו גם בכמה ימים שאחרי.
הטריגר: המשלוח הראשון שהגיע עם הבדים המקסימים של Sarah Jane שבבלוג שלה אפשר למצוא כרית משושים מהממת, בטכניקה קצת אחרת.

פוסט ראשון בקולקציה...
כרית המשושים:
אז התחלנו במשושה... אפשר להוריד את הגזרה מכאן:

עם כיוון השעון:
חותכים 2 משושים מבדים שונים ע"פ הגיזרה. מקפלים קיפול ראשון ומגהצים טוב.
ממשיכים בקיפולים מסביב עוד 5 פעמים (משושה, לא?).
מקפלים פנימה שוב את הקיפול הראשון, מגהצים, שמים סיכות ותופרים בתך מכלב (תך זמני) מסביב (את זה לא צילמתי כאן).
רצוי מאוד לדייק בקיפולים כך שפינה ממש תיגע בפינה - זה יקל מאוד על החיבורים אח"כ וכמובן... גם יראה טוב.
תופרים במכונה מסביב (אם אתם בעלי סבלנות יתרה - אני חושבת שעבודה ידנית כאן משתלמת. התפרים יצאו הרבה יותר "רכים").
מכינים כמות של משושים לפי גודל הכרית הרצוי. (אני הכנתי מ- 20 משושים)
מסדרים יפה, לפי הסדר שרוצים - ומצלמים (בטלפון). זה מאוד עוזר כי הכל מתבלגן אח"כ...

תופרים אותם מצד שמאל - בתך נסתר לאט לאט, מסביב:
מיישרים קו:

ועושים "הלוואות" מהמשולשים ש"נפלו" וממלאים את הפינות החסרות

אני החלטיתי לעשות סיומת כמו בשמיכת טלאים. גזרתי רצועה של בד פסים אדום לבן - ברוחב 2.5 אינטש והכנתי "סרט אלכסון" קיפול באמצא - גהוץ ושוב, 2 קיפולים פנימה וגיהוץ.
תפרתי במכונה את התפר הראשון - ומהצד השני לאט לאט... בתך נסתר.

זהו. (גם) היא כבר התקבלה בברכה בפינת המשפחה...

וילון: תוצרת בית | ספסל: Garage sale | תמונת פיל: PBk | שאר הכריות: תוצרת בית, PBk
ו PBteen
וראיתם נכון! הם עושים משלוחים גם לישראל 🙂 תמורת סכום סימלי כמובן...

מקווה להיות כאן יותר בקרוב
שבוע מצויין וממוזג...

מאיה

45 תגובות בנושא “כרית המשושים

  1. גררר… אין לי מילה אחרת:-)
    מושלם, גם מילה לא רעה… פשוט כרית נפלאה, ופינת הישיבה שלך נראית מפנקת ביותר.

  2. איזה כיף להתחיל את השבוע עם פוסט מרענן פרי יצירתך
    חיכיתי בקוצר רוח, היה שווה
    מזל טוב לנסיכה הקסומה
    שבוע נפלא מלא חגיגות

  3. וואווו הכרית מהממת!!!! אין ספק שהבדים הללו נותנים השארה אינסופית 🙂
    מחכה לראות עוד את השאר הקולקציה שלך עם הבדים 🙂

  4. מהממם!! והפינה בכלל מקסימה…צבעים שמחים ועדינים. כ"כ יפה!! אהבתי גם את התמונה המיוחדת התלויה מעל.

  5. מאיה לה, כל פעם אני מתפעלת מחדש.
    אין, אין עלייך.
    הכריות מהממות, שילוב הצבעים, הצורה ובקיצור- הכל.

  6. מקסים בצורה לא רגילה, אבל נראה כל כך הרבה עבודה
    כנראה שאמשיך להתפעל מזה אצל אחרים.

  7. את הלסת שנפלה לי קשה לי להרים…..אני ספיצ'לס , זה פשוט מושלם, מרהיב, מהמם, וסיזיפי בצורה כזאת שרק לחשוב על לתפור את זה ניהיית לי סחרחורת. את לא אמיתית

  8. נפלא. איזה כיף שאלין מאתגרת בכאלה דברים… רק חבל שאני לא מתאתגרת גם קצת ! יופי של פרוייקט עם תוצאה מרהיבה ביופיה – בדים משגעים, התאמה ודיוק מדהימים (- נו – מאיוק…) = עונג צרוף. פשוט ככה. נשיקות.

  9. מקסים, איזו עבודת נמלים. האמת היא שזה מזכיר לי כיסוי לכיסא שאמא שלי עשתה פעם, בקווילט.
    פינת הכריות עדינה ויפיפיה כל כך, אפשר רק לקנא בה…

  10. וואו!!!
    הכרית הזו ראויה להערצה!
    כל הכבוד לכן על המוטיבציה והיישום – המושלם!

  11. נעצרה נשימתי מהיופי הזה. פשוט מדהים.
    פינת המשפחה כבשה אותי בצבעיה הרגועים וההרמוניים. אין עליך..

  12. וואו, כמה סבלנות! והיא השתלמה, הכרית יצאה יפהפייה. בכלל, הפינה הזו כ״כ מקסימה ומזמינה.

  13. מאיה'לה
    אין מילים וגם…אין סבלנות
    לי,,,לך יש …והמון
    כרית יפהפיה ופינת משפחה מקסימה
    תודה על השיתוף
    אילנה

  14. כצפוי!!!! יצא מהממם. ומיקומה החדש הולם אותה מאוד.
    אני עוד מחברת המשושים….אט אט בין ילד, לעבודה, לתוכנית טלביזיה 🙂
    אין כמו ערבי תפירה איתך ועם השותפה ההריונית שלנו 😉 מתה עליכן!

  15. כרית יפהפיה!
    שמתאימה בדיוק לפינת המשפחת המדוגמת…..
    ו… תשתפי אותנו קצת יותר בבקשה 🙂

  16. בובי, יצא לך כל כך מהמם, אני עדיין לא יודעת מה להכין עם המיקרו-משושים שלי.

  17. מדהים .. מקסים.. עוצר נשימה 🙂
    הDELIVERY הסופי – שווה את השעות הקטנות של הלילה …

  18. הי, הכרית מדהימה. אין כמו תפירה לשעות הקטנות של הלילה. אשמח לדעת מאיפה הבד הורוד עם הפרחים האדומים הקטנים?

  19. איך התרחקת ככה מקריית אונו.הייתי מצטרפת לקבוצת הריקמה בשמחה (:
    מדהים.

  20. שיואו, איזו השקעה מטורפתתתתת!!! ותוצאה מעלפתתתתת!!! אני חושבת שלעולם לא תהיה לי הסבלנות לפרוייקט כזה. כל הכבוד!!!!!

  21. ואוו. זה יפהפה. האם כל הבדים הם משרה ג'יין? במה מלאה הכרית? אין לה פתח? תודה!

    • לא, לא כל הבדים הם מהסידרה הזאת (פשוט שילוב של כל מיני שאריות ובדים שכבר היו לי). היא ממולאת באקרילן רגיל לגמרי והפעם, לא עשיתי אותה כמו ציפית. בנתיים היא שורדת יפה, גם בלי כביסה.

      • תודה.

        מילאתי באקרילן(לא תפזורת) כרית לביתי הבכורה אבל בכביסה היא מתעוותת לגמרי. פעמיים כיבסתי וסידרתי לאחר הכביסה אך לא נראה לי שהיא תשרוד פעם שלישית..

        • ניסית להכניס למייבש? לפעמים גם כמה דקות יכולות "לנפח" את הכרית חזרה…

  22. הי מאיה.
    בפוסט הקודם ישנה תמונה של שמלה שתפרת לבובה של אילאיל. אפשר לשאול איך הכנת את הפרח שבחגורה?
    תודה.
    מירי.

סגור לתגובות.