כל השנה טובה!

שתיהייה שנה מופלאה!

מאיה

25 תגובות בנושא “כל השנה טובה!

  1. כל כך כל כך יפה!
    רעיון: ספר גלויות בעיצובך עם ברכות לכל ארוע. אני הייתי קונה כמה.

  2. שנה טוב לך מאיה,לאלון עדי ונועה.
    שתהיה השנה הבאה לא פחות טובה מזו שהיתה.
    תמשיכי להיות יצירתית ופורה עם רעיונות מקסימים כמו בשנה שחלפה.
    אוהבים עדנה ואליק

  3. מאיה מקסימה,
    הגעתי אליך דרך העתון, הילדות מאושרות מהדגים ואפילו לימדתי אותן לתפור!
    הבלוג מקסים מענג, ומעורר קנאה. 🙂
    ובנוסף את פשוט מעצבת גרפית מופלאה!
    תפנקי אותנו עוד…:)
    שתהיה לך שנה נהדרת.
    זוהר

    • זוהר יקרה, עשית לי את היום! איזה כיף!!! תודה על המחמאות. שנה נפלאה גם לכם

  4. שנה טובה מאניצ'קה!
    תבואו לבקר אותנו. את לא תזהי את הבית…
    נשיקות למישפוחה.

  5. מאיה יקרה, שתהיה שנה נהדרת. שנה של שמחה, שנה של הצלחות, שנה של בריאות,שנה של כיף ובילויים, שנה של טוב.

  6. מאיה שלי ,
    אני נהנה לראות כל פעם את עיצובים
    המקוריים והנפלאים שלך ואני בכל פעם גאה בך.
    אוהב אבא

  7. שנה טובה, מותק!
    שנת בלוגים, כתבות, והמון יצירה.
    שנה פוריה ורגועה,
    נשיקות לכולכם.

  8. בואי שניה, תתקרבי רגע, תקשיבי טוב טוב….
    זה מ ה מ ם !!
    עיצוב משגע!!!!!!!
    שתהיה לך שנה טובה ופוריה עם ה-מון פוסטים חדשים!
    ליאור

  9. שנה טובה…ומאושרת…שנזכה לקרוא הרבה פוסטים ולהנות ממה שיש לך להראות…שלחן החג עם הדגיגים מקסים. שגית

  10. הי מאיה
    שנה טובה גם לך.
    וגם שאלה- לפני זמן מה פירסמת רשומה על המומולדת של ביתך. המומולדת היתה קסומה לדעתי נתנ גם קישור לאתר עם השראה לימי הולדת. אני לא מוצאת את האתר. האם טעיתי וזו לא את?
    במקרה ויש לך כזה אפשר לקבל קישור?
    תודה תהל

    • תהל יקרה, לא סגורה כל כך על עניין הקישור, אבל כל הפרטים נמצאים בפוסט הימולדת… והמשך שנה מתוקה כמובן! 🙂

  11. הי מאיה, פוסט מקסים, את זוכרת אולי את השם של הדוגמא? או מאיזה גיליון? הוא מקסים!
    תודה יערה

סגור לתגובות.