כל כך כל כך יפה!
רעיון: ספר גלויות בעיצובך עם ברכות לכל ארוע. אני הייתי קונה כמה.
יו זה מקסים!!!! שנה טובה, מאחלת שהשנה תכתבי יותר בבלוג!
שנה טוב לך מאיה,לאלון עדי ונועה.
שתהיה השנה הבאה לא פחות טובה מזו שהיתה.
תמשיכי להיות יצירתית ופורה עם רעיונות מקסימים כמו בשנה שחלפה.
אוהבים עדנה ואליק
איזה יופי ! עיצוב מ-דהים, נקי ופשוט משגע !
שנה טובה !
גם לך- שנה טובה ומתוקה!
שנה טובה מאיה! שכל חלומתך היתגשמו!!!
מאיה מקסימה,
הגעתי אליך דרך העתון, הילדות מאושרות מהדגים ואפילו לימדתי אותן לתפור!
הבלוג מקסים מענג, ומעורר קנאה. 🙂
ובנוסף את פשוט מעצבת גרפית מופלאה!
תפנקי אותנו עוד…:)
שתהיה לך שנה נהדרת.
זוהר
זוהר יקרה, עשית לי את היום! איזה כיף!!! תודה על המחמאות. שנה נפלאה גם לכם
אוי זה יפהפה! את מוכשרת אמיתית.
שנה טובה מאניצ'קה!
תבואו לבקר אותנו. את לא תזהי את הבית…
נשיקות למישפוחה.
טוב, אמרתי לך כבר אתמול (בעצם – זה כבר היה היום…)
מ ש ג ע !!!!!!!
אלופה שלי.
נשיקות ושנה טובה 🙂
מאיה יקרה, שתהיה שנה נהדרת. שנה של שמחה, שנה של הצלחות, שנה של בריאות,שנה של כיף ובילויים, שנה של טוב.
מתוק ביותר. שנה מופלאה!
שנה הכי טובה!!!
מאיה שלי ,
אני נהנה לראות כל פעם את עיצובים
המקוריים והנפלאים שלך ואני בכל פעם גאה בך.
אוהב אבא
שנה טובה, מותק!
שנת בלוגים, כתבות, והמון יצירה.
שנה פוריה ורגועה,
נשיקות לכולכם.
שנה טובה בריאה ומאושרת
לך מאיה,לאלון לעדי ונועה
נשמח מאד להמשיך ולהינות מהיצירות שלך
אילנה וצביקה
בואי שניה, תתקרבי רגע, תקשיבי טוב טוב….
זה מ ה מ ם !!
עיצוב משגע!!!!!!!
שתהיה לך שנה טובה ופוריה עם ה-מון פוסטים חדשים!
ליאור
שנה טובה יקירה! בטוח תהיה נפלאה עם גלויה כמו שלך.
שנה טובה…ומאושרת…שנזכה לקרוא הרבה פוסטים ולהנות ממה שיש לך להראות…שלחן החג עם הדגיגים מקסים. שגית
שנה טובה ומתוקה
מאיה,
את פשוט מקור השראה עם הגרפיקה הקסומה הזאת!!!
הי מאיה
שנה טובה גם לך.
וגם שאלה- לפני זמן מה פירסמת רשומה על המומולדת של ביתך. המומולדת היתה קסומה לדעתי נתנ גם קישור לאתר עם השראה לימי הולדת. אני לא מוצאת את האתר. האם טעיתי וזו לא את?
במקרה ויש לך כזה אפשר לקבל קישור?
תודה תהל
תהל יקרה, לא סגורה כל כך על עניין הקישור, אבל כל הפרטים נמצאים בפוסט הימולדת… והמשך שנה מתוקה כמובן! 🙂
הי מאיה, פוסט מקסים, את זוכרת אולי את השם של הדוגמא? או מאיזה גיליון? הוא מקסים!
תודה יערה
כל כך כל כך יפה!
רעיון: ספר גלויות בעיצובך עם ברכות לכל ארוע. אני הייתי קונה כמה.
יו זה מקסים!!!! שנה טובה, מאחלת שהשנה תכתבי יותר בבלוג!
שנה טוב לך מאיה,לאלון עדי ונועה.
שתהיה השנה הבאה לא פחות טובה מזו שהיתה.
תמשיכי להיות יצירתית ופורה עם רעיונות מקסימים כמו בשנה שחלפה.
אוהבים עדנה ואליק
איזה יופי ! עיצוב מ-דהים, נקי ופשוט משגע !
שנה טובה !
גם לך- שנה טובה ומתוקה!
שנה טובה מאיה! שכל חלומתך היתגשמו!!!
מאיה מקסימה,
הגעתי אליך דרך העתון, הילדות מאושרות מהדגים ואפילו לימדתי אותן לתפור!
הבלוג מקסים מענג, ומעורר קנאה. 🙂
ובנוסף את פשוט מעצבת גרפית מופלאה!
תפנקי אותנו עוד…:)
שתהיה לך שנה נהדרת.
זוהר
זוהר יקרה, עשית לי את היום! איזה כיף!!! תודה על המחמאות. שנה נפלאה גם לכם
אוי זה יפהפה! את מוכשרת אמיתית.
שנה טובה מאניצ'קה!
תבואו לבקר אותנו. את לא תזהי את הבית…
נשיקות למישפוחה.
טוב, אמרתי לך כבר אתמול (בעצם – זה כבר היה היום…)
מ ש ג ע !!!!!!!
אלופה שלי.
נשיקות ושנה טובה 🙂
מאיה יקרה, שתהיה שנה נהדרת. שנה של שמחה, שנה של הצלחות, שנה של בריאות,שנה של כיף ובילויים, שנה של טוב.
מתוק ביותר. שנה מופלאה!
שנה הכי טובה!!!
מאיה שלי ,
אני נהנה לראות כל פעם את עיצובים
המקוריים והנפלאים שלך ואני בכל פעם גאה בך.
אוהב אבא
שנה טובה, מותק!
שנת בלוגים, כתבות, והמון יצירה.
שנה פוריה ורגועה,
נשיקות לכולכם.
שנה טובה בריאה ומאושרת
לך מאיה,לאלון לעדי ונועה
נשמח מאד להמשיך ולהינות מהיצירות שלך
אילנה וצביקה
בואי שניה, תתקרבי רגע, תקשיבי טוב טוב….
זה מ ה מ ם !!
עיצוב משגע!!!!!!!
שתהיה לך שנה טובה ופוריה עם ה-מון פוסטים חדשים!
ליאור
שנה טובה יקירה! בטוח תהיה נפלאה עם גלויה כמו שלך.
שנה טובה…ומאושרת…שנזכה לקרוא הרבה פוסטים ולהנות ממה שיש לך להראות…שלחן החג עם הדגיגים מקסים. שגית
שנה טובה ומתוקה
מאיה,
את פשוט מקור השראה עם הגרפיקה הקסומה הזאת!!!
הי מאיה
שנה טובה גם לך.
וגם שאלה- לפני זמן מה פירסמת רשומה על המומולדת של ביתך. המומולדת היתה קסומה לדעתי נתנ גם קישור לאתר עם השראה לימי הולדת. אני לא מוצאת את האתר. האם טעיתי וזו לא את?
במקרה ויש לך כזה אפשר לקבל קישור?
תודה תהל
תהל יקרה, לא סגורה כל כך על עניין הקישור, אבל כל הפרטים נמצאים בפוסט הימולדת… והמשך שנה מתוקה כמובן! 🙂
הי מאיה, פוסט מקסים, את זוכרת אולי את השם של הדוגמא? או מאיזה גיליון? הוא מקסים!
תודה יערה