ושוב אני תופרת מתנות…

הרבה שמחות שהיו כאן לאחרונה, הצליחו להחזיר אותי לשבת ליד מכונת התפירה.
את המתנות האלה תפרתי לפי הדרכות מוכנות. גם כשתופרים לפי הדרכה, תמיד יש מקום לטאץ' אישי, לשינוי קטן, לתשומת לב לפרטים ו ל א ה ב ה . . .

את הכלב (?) החמוד הזה תפרנו אלין ואני כחלק מממתנה לתמרי - להולדת ג'ינג'י הקטנטן. הגיזרה נלקחה מתוק הספר המדהים הזה.
ועוד חברה יקרה, שכבר הכרתם אצלי בבלוג, חגגה השבוע יומולדת. בעקבות חזרתה לעינייני התפירה, החלטתי לתפור לה פינקס מחטים לפי ההדרכה המצויינת זאת.
את האיור שלה, מתוך שנה טובה שהיא שלחה לי לפני שנים, הדפסתי על במדפסת על בד .

אחרי שסיימתי, הכנתי אחד גם לעצמי, עם סרט קשירה במקום כפתור.

מבט אחד פנימה:

כמה שאני אוהבת את החותמת שאני קיבלתי מאיילת...וזהו. ארזתי. מתה על הרגל הזאת של הלולאות..

את הבית הזה ידעתי שאני הולכת לעשות מתישהו כבר ממש מזמן - כשנתקלתי בבית של Laura Ashley אצל נתנאלה. עוד חברה יקרה, שחגגה יומולדת עגול וקיבלה אותו ממני. הבית הוא בעצם מעצור לדלת (ממולא  באקרילן ובתחתית - חול שהוכנס לשקית אטומה). דווקא כאן לא היתה כאן הדרכה - אבל המבנה והתהליך מאוד פשוטים ואת כל החיבורים תפרתי ביד (מלבד הדוגמא הרקומה על הגג - שהיא אחת האפשרויות לתיפורים במכונה שלי שאני כמעט לא משתמשת בהם אף פעם...)

ומתנה אחרונה להפעם, תיק החיתולים הנהדר של שרון רותם שניתן לקטנטונת חדשה.
ממליצה בחום לתפור אחד כזה. אני למדתי המון מההדרכה הזאת:

זהו. הולכת להמשיך לסרוג משהו מהפוסט הכל כך מעורר השראה של אורית:

* וטיפ קטן לשמאליות כמוני: את ההדרכה הדפסתי ב"ראי" (Horizontal Flip) ניראה לי שבכל תוכנה גרפית פשוטה יש אופציה כזאת. מדהים איך הכל פתאום הסתדר לי ולא הייתי צריכה לסרוג בעמידה על הראש.... 🙂

המשך שבוע נפלא.

מאיה

35 תגובות בנושא “ושוב אני תופרת מתנות…

  1. כמה זמן אפשר היה לחכות לפוסט??? 🙂
    הספק לא רע בכלל גברת – דברים עדינים ויפים כמו שרק את יודעת. ולמה הכלב שלנו נטול גוף? זה כל הקטע שלו, לא?

    • מצחיקה אחת… האמת, צודקת לגמריי. העניין שרק עכשיו כשהוצאתי את כל התמונות מהכרטיס (אחרי המון זמן) גיליתי שמשום מה, בכלל לא צילמתי את הגוף. טוב. יאמינו לנו שיש לו גוף והוא בעצם מן שמיכה/מזרון שאפשר לשכב עליו…

  2. איזה מתנות נפלאות וצבעוניות-הכלבלב יצא מושלם ומעצור כזה אני מנסה כבר לסיים פוראבר…נתת לי עכשיו חשק עצום לסיים אותו כבר

  3. נשאר רק להתעלף מהכישרון, הכל כל כך יפה, הצבעים ושילובי הבדים שבחרת מקסימים !
    אהבתי את הקונספט החדש של תצוגת התמונות, יפה לך…
    אני תמיד נרתעת מהריבועים הסרוגים בגלל שהצבעוניות שלהם בכל הבלוגים נראית של פעם (במובן הפחות מעוצב של המילה) וכמובן שאצלך זה נראה כל כך נכון, פעם ראשונה שאני מתלהבת מהם. 

    • תודה מירי. מסכימה איתך שחלק משמיכות הריבועים האלה נראות ממש עם ריח נפטלין, למרות שתמיד אפשר לקחת את זה למקומות חדשים בעזרת שילובים מפתיעים ועדכניים יותר.

  4. איזו השראה שאת נותנת! כמה יופי! כל דבר כאן פשוט מקסים והחיבורים יחד עם המסגרות של התמונות שכאילו גם נרקמו..טוב, עכשיו יש לי רעיונות ומוטיבציה, אפילו שאני נטולת מכונת תפירה יותר מדי זמן.

    • תודה טליה! וראית, גם בלי מכונה – האפשרויות הן פשוט אינסופיות.
      אם עשיתי לך חשק ומוטיבציה – זה כבר היה שווה את הכל!

  5. מאיה יקרה
    כרגיל הכל מדהים הן בעצוב והן בעשייה. המתנות נראות נפלא והרעיונות אף הם.
    תמשיכי ליצור ולהנות מעבודת ידייך
    אוהבת
    תמר

    • תודה על השיתוף! אני באמת חיברתי אותם בצורה די חובבנית. בכלל, בענייני סריגה יש לי עוד ה ר ב ה מה ללמוד 😉

  6. יפי של עבודות. יפי של יצירות. יפי של בחירה. יפי של שתוף. תודה רבה.

  7. היה שווה לחכות! לא יודעת מה יפה יותר – הכלב, הבית, נרתיק החיתולים או פנקס המחטים. מה שבטוח, שלכולם יש את סימן ההיכר שלך – מושלמים אחד אחד!

  8. בכל פעם שמופיע פוסט חדש אני יודעת שהוא יהיה משובח כקודמיו ואכן לא טעיתי……איזה יופי של פריטים והצגתם…..ובכלל מה שלומך??? שגית

  9. כרגיל אצלך הכל מושלם.
    מעצור הדלת נפלא לגמרי, עם צבעים כל כל עדינים ורקמה נהדרת, ופנקסי המחטים מתוקים בטרוף.
    הכל מאוד מאוד יפה!

  10. נראה לי שצריך לסדר יותר ימי הולדת אולי אז נזכה לפוסט לעיתים יותר קרובות… מתנות נפלאות!

  11. כמה מקסים!
    תודה על הטיפ לשמאליים!
    איך גזרת את דפי הלבד לגימור של גלים?

    • גם אני מצטרפת לתשבוחות ובמיוחד על הטיפ לשמאליות כמונו…
      אחת הסיבות שלא הצלחתי ללמוד לסרוג זה כי הכל מלמדים הפוך… אבל הבאת לי תקווה ללמוד בעצמי יום אחד.
      כל התמונות מקסימות! נותנות אוירה קסומה ומיוחדת…

  12. פשוט מקסים!
    אומנם אצלי מדובר בד"כ בהכנת הזמנות לאירועים, אבל היצירות שלך לא פחות יפות (ומקוריות, כמובן). עבודה ברוכה בהחלט.

  13. כמה יופי בפוסט אחד!
    נפלא שחזרת לתפור. כרגיל, הכל עשוי עם כל כך הרבה טעם טוב.
    הכלבלב ממיס. מעצור הדלת שבה את ליבי בעדינות שלו. פנקסי המחטים יצאו מלאי אופי וייחודיות.
    שמחתי מאוד לראות את הנרתיק ועוד יותר לשמוע שנהנת מההדרכה. תודה על הפרגון.
    אחרונה וחביבה, כרית הקרושה נראית מבטיחה ביותר. (חייבת להכין גם אחת כזו. הגיע הזמן).
    מקווה שהדגדוג באצבעות נשאר, מחכה לראות עוד מהיופי הזה.

  14. אוי, כרגיל מלא יצירות מקסימות.
    גם אני בסריגת ריבועים (מה יותר כיף מזה בחורף)? ועדיין שוקלת מה לעשות איתם…(שמיכה לבובה אולי, אין סיכוי שאצליח לגדול יותר מזה…)

  15. היי מאיה, התוצרים נראים מאוד יפים, אבל אני חייבת להודות שמאוד מאוד קשה להתרשם מהם עם התמונות האלה שחתוכות באמצע האובייקט המצולם.
    הבית מהלבד נראה חמוד מאוד, אני מנחשת שהוא חמוד מאוד כי ממש ממש קשה לי לראות אותו, בטח שלא במלואו….
    זה ממש פספוס לדעתי.

  16. מקסים, מקסים ושוב מקסים! אני עוקבת אחר הבלוג וכל פעם נפעמת מהיצירתיות, פשוט מחמם את הלב ונותן השראה! היכן ניתן למצוא הדרכה למעצור דלת (ליום שבו יתפנה לי קצת זמן ותנוח עלי רוח היצירה…)

    • תודה! את בית הלבד לא הכנתי לפי הדרכה. הוא בנוי מריבועי לבד בגודל 14.5 ס"מ ותוספת של משולש לגג בשתי הפאות הקידמית והאחורית. (את הגג עצמו הערכתי טיפה שיגלוש מעבר) אולי, כשיתפנה לי טיפה זמן – אכין הדרכה מצולמת.

  17. מיה! כרגיל הכל יפהפה!! נראה לי שאני הולכת להעתיק ממך את הבית מלבד בסוף השבוע…
    וכבר מסוקרנת לראות איזה תוצר מושלם הולך לצאת מהריבועים שלך!
    תודה רבה!!

סגור לתגובות.