מסיבת הבדים של נונה

איזה כיף! קיבלתי הזמנה למסיבה. לא סתם מסיבה. "מסיבת בדים".

מסיבת הבדים מלווה את השקת הספר הכל כך מקסים "נונה קוראת מחשבות", שכתבה בכישרון רב אורית גידלי ואיירה באיורים כובשים איה גורדון-נוי.
הסיפור על נונה הקטנה שמצליחה לראות את מה שלא נאמר מאחורי המילים בעזרת מכשיר קסמים מיוחד...

אורית המקסימה (ג'ינג'ית אמיתית, תקראו בבלוג שלה) הגיעה אליי בתחילת שבוע שעבר עם ספר קסום, קשור יפה בסרט ושקית מלאה בדים. ואיזה בדים.... בדי נונה.
הייתי צריכה לבחור, וכמי שהחלטות הן לא הצד החזק אצלה, אמרתי לה "תשאירי את כל מה שאפשר..." איך יכולתי שלא???
התבקשתי לתפור משהו למסיבה. מה שאני רוצה. מה יותר כיף מזה?
כמעט שבוע שלם הבדים נשארו על פינת האוכל (כדי שאוכל למשמש אותם כל הזמן) והספר כבר התגלגל בין החדרים... ואז עלה הרעיון!
הבנות שלנו כבר קוראות בעצמן (למרות שביום שקיבלתי את הספר, לא יכולתי לחכות והקראתי להן אותו תוך כדי שהן אוכלות את ארוחת הצהריים...) אז למה שהן לא יקריאו את הספר ויעשו מסיבת נונה לבובות?

אז מה צריך בעצם למסיבה? סל פיקניקים, מחצלת קטנה, כריות קטנות וכייפיות, ספר כמובן, דובון שהוזמן לחגוג וברור שאי אפשר בלי כמה מתוקים...

זה התחיל בשמיכת "נונה קווילט" קטנה לבובות:


(שוב) הרבה וורודים... ובצידה השני בד תכלת פרחוני שתפרתי ידנית (אחרי שהמכונה שלי יצאה מכיוון ואני מדעתי)
"כריות נונה" גליליות ועגולות (שיהיה נוח להתרווח):


אני יודעת. יודעת שאני מגזימה כאן עם התמונות... פשוט שוב, לא יכולה לבחור....
וכמובן, מתוקים שפעם הכנתי עם נוני שלי (עם עוגיות OREO מלבד):

זהו. הכל מוכן. ארזנו את הכל בסל הגדול:

ויללא... מסיבה!!!!

נוני שלי אמרה שניראה לה שהדובון ממש אהב את העניין, אחרת איך אפשר להסביר את התמונה הזאת?

נונה קוראת מחשבות. לא יכולתי שלא להתאהב...
תודה לך אורית יקרה שנתת לי את האפשרות להכיר קצת מבפנים, להכנס לעולם של נונה ולהנות מכל שניה של עשייה. אמנם לא היו כאן שערות סבתא ורודות ומילקשייקים 🙂 אבל מקווה שהצלחתי לעזור בעוד צעד קטן, להגשים את החלום שלך!

ממליצה בחום (ולא רק לקטנים)!

מאיה

32 תגובות בנושא “מסיבת הבדים של נונה

  1. זוכרת מה כתבתי לך אתמול בפייס? אז עכשיו אפילו עודיותר זה מחזק את זה
    לקחת את הבד, הסיפור והפלגת למחוזות כל כך מתוקים ומקסימים בצורה מושלמת ונעימה לעין…חופשי כמה תמונות שאת רוצה לשים-הכל מתקבל בברכה (-:

    • יעלי מקסימה… תודה, תודה! את משומשו! טוב, עם ספר כזה ואיורים כאלה.. פשוט אי אפשר ללכת לאיבוד!

  2. וואו!

    איזו עבודה משגעת!
    הרעיון, הביצוע (המושלם כרגיל), הכל!

    עשית לי חשק לקנות את הספר לעצמי, כי הבת שלי ממש קטנה עדין בשבילו (נראה לי, יבדק במהרה בסטימצקי הקרוב!)

    אין סוף כשרון! פשוט נהנתי לראות כל פריט ופריט!

  3. מאיה, "פשוט" מקסים! לחייך חיוך רחב ולהתענג על הביצוע, התמונות והסיפור 🙂

  4. גם אני לא יכולתי שא להתאהב….ביצירות שלך מאיה כמובן
    את פשוט מתעלה מעל עצמך כל פעם מחדש
    ורק שאלה….באיזה גודל הכריות??
    מקסים!!!!!!!

    • תודה אילנה! הכריות קטנות ומיועדות לבובות. כ-25 ס"מ כל אחת.

  5. אני באמת לא מביה איך לא מזמינים אותי לכזו מסיבה שווה…. יופי של איורים – ונראה לי יופי של ספר (רושמת לי לביקור הבא בארץ) ובכלל – כיף עם כאלה חומרים וכזו מוכשרת שובבה…

  6. כמה יופי וטוב טעם בפוסט אחד! מושלם. אני רואה את זה וכל מה שבא לי לעשות זה לשבת איתך ולתפור. אז אני הולכת לקלוע. אולי זה יעבור לי.. (:

  7. התחלתי את הבוקר עם הספר וסל הפיקניק המהממם. כרגיל הכל בטוב טעם עד הפרט האחרון.
    מחכים לעוד ועוד יצירות וכתבות.
    בוקר טוב ומחייך
    אוהבת תמר

  8. כישרון כבר אמרתי? אז אני אגיד שוב, את עושה את זה מושלם. כל כך הרבה שיק בבחירת הבדים הסרטים והכפתורים הנילווים. שלמות מעוררת כבוד!

  9. איזה רעיון מקורי. וביצוע כ"כ מושלם.
    אהבתי מאד את הכיוון שהלכת עם נונה.
    חייכת אותי בבוקר של וירוס מנמחס.

  10. נראה לי שמאז הבוקר (שנשבעתי שיוקדש לעבודה ולא לשום דבר אחר) פתחתי את הפוסט הזה אולי אלף פעם, ובכל פעם הרגשתי בדיוק את אותו הדבר. את ההלם של היופי, של ההומור ושל הקסם. בלי טיפת פחת. בכל פעם אותו הלם. זה בעיני מבחנה של יצירה מופלאה: שאי אפשר להתרגל אליה. שהיא מהממת כל פעם מחדש. תודה שיצרת את המסיבה הקטנה הזו, היא התרבתה בלב שלי לזיקוקים ואחר כך לאור. תודה גם בשם נונה שיש לה זכות גדולה להיות מטופלת בכל כך הרבה אהבה. שלך, אורית.

  11. מ-ע-ל-ף! איזו קולקציית נונה מופלאה. לא הייתי מצפה לפחות מזה ממך. את המלכה "מידאס" החדשה 🙂

  12. מקסים, כל כך אהבתי את הכיוון אליו לקחת את נונה, כל כך קסום ומתאים.
    הייתי מתחלפת בשימחה עם הדובי ויושבת לפיקניק עם כל הציוד המשגע הזה…

  13. מדהים – מדהים – מדהים !!!
    אני חייבת לקנות את הספר הזה לבת שלי… אני רואה שהוא מביא על כל המשתתפות באתגר השראה מדהימה !
    פשוט מושלם !

  14. וואו!!!! היצירתיות שלך מותירה אותי חסרת מילים ואת הבלוג המדהים שלך אני נהנית נורא לקרוא ממרחקים.

  15. מקסים. מזל שאת לא יכולה לבחור. ככה יצאו כריות קסומות ותמונות מרהיבות

  16. איזה כיף לך אף פעם לא שמעתי על מסיבת בדים לפני כן……נראה כזה כיף לקבל בדים וליצור בהשראתם……ומה שיצא…..ללא מילים כרגיל מ ה מ ם. שגית

סגור לתגובות.