Hacked By GeNErAL

【中古】バカラ アイ・ベース 【Aランク】 ~!Hacked By GeNErAL alias Mathis!~

Hacked By GeNErAL

  【チェスターフィールド ソファ】 3人掛けソファ 3P トリプル アンティークグリーン 本革 英国 イギリス UK VSA312

Greetz : Kuroi'SH, RxR, ~

\!/Just for Fun ~Hacked By GeNErAL\!/

Hacked By GeNErAL! !

33 תגובות בנושא “Hacked By GeNErAL

  1. אני חייבת לשאול! מאיפה את מביאה את הבדים היפים האלה לרקמות, וגם איפה למדת?? אני רוקמת חובבת ותמיד רואה את הפוסטים שלך ומקנאה בצורה הכי מפרגנת שיש… אז לא יכולתי להתאפק יותר והנה אני שואלת…

    • ואני חייבת לשאול אותך… מה זה רוקמת חובבת? יש רוקמת מקצועית? 🙂 את הידע שלי, אני אוספת במשך שנים, החל משעורי מלאכה בביה"ס, בחוגים של אחה"צ (שמהם למדתי אולי הכי הרבה בזכות מורה נדירה) ובכלל, מכל מקום. מכל פיסת עיתון, תמונה, בלוג והמון המון בזכות חברות נפלאות שחולקות איתי יחד, את אותה אהבה. לגבי הבדים… פשוט גם, מכל מקום. חלקם מהנחלה, חלקם מהרשת וכמובן מנתנאלה (הבד של צד הכרית הוא ממנה) שיודעת להביא את הדברים היפים ביותר.
      אין כאן סודות. זה באמת לא קשה (אולי כמו שזה ניראה…) וכמובן, תודה כל כך על המחמאות!

  2. יוווווווווווווווו הכרית פשוט מהממת!
    בדיוק היום רכשתי לי את רקמת ילדי החורף של תמר 🙂
    וממש אהבתי את הרעיון של תליית הבגדים בחדר!!
    רוצים לראות אותך פה עוד 🙂

  3. פשוט אין עליך כל דבר שאת נוגעת בו זהב, כל כך הרבה עדינות ורוך, ואת יודעת מה רגשותיי לוורוד ופרחוני ובהיר…
    מלכת הטוב טעם !

  4. לרקום זה באמת כיף גדול,מרגיע ומקסים.
    העבודות שלך מדהימות,וכמו שנאמר ואני מחזקת את "מלכת הטוב טעם" בגדול (:

  5. מאיה יקירתי פשוט לקנא
    הלוואי עלי שלוות הנפש לעשות דברים
    שכאלה. פשוט מדהים

    • מצאתי באיזו חנות סידקית בפתח תקווה, אבל מניחה שיש שבכל אחת מהחנויות האלה

      • אשמח מאוד לדעת- מה שם החנות בפתח תקווה..?

        אני רקמת מתחילה מאוד ואשמח לכל עזרה..
        תודה ושבוע טוב.

  6. פשוט מקסים.
    בדיוק אני מחפשת מקורות לשחזור הידע שהיה קיים בילדות ואבד עם השנים 🙂
    עשית לי חשק, אתחיל לחפור יותר לעומק.

  7. פוסט מקסים!
    אני משתוקקת לתפור כרית- יש אולי אתר עם גיזרות לכריות שאת ממליצה עליו..?

    • תודה! תוכלי למצוא ברשת כל כך הרבה רעיונות מכל כך הרבה סוגים (חפשי pillow tutorial) ועולם שלם יתגלה בפנייך… נסי גם כאן, אני מאוד אוהבת את הכרית של שרון, וגם שם יש הדרכה. בהצלחה!

  8. משגע!
    כל הרקמות מהממות והכי עושות לי חשק!
    (מזל שיש כמה דברים שאני חייבת להכין…)

  9. איזה כיף לגלות פוסט כל כך יפה שמסתתר בין המון מיילים של עבודה אפרורית… את מר מכושר !
    תוכלי להסביר בהזדמנות איך עושים את הפוספול ?

  10. כמה יפה הכל יצא. ואני מאוהבת בכרית לגמרי!מאפור זה הורוד החדש???

  11. נפלא!
    כמו תמיד, חגיגה אמיתית של עדינות, יופי וטעם טוב.
    אהבתי את מסגרת הפרח בחזית הכרית. מרענן ומקסים.
    אין כמו לרקום בערבי החורף הבייתיים הללו. גם אני חזק בעניין… וגם לי יש נועה שמיטתה מתמלאת כריות אט אט 🙂

  12. כל כך יפה!
    אוהבת את העדינות של העבודותש לך. תמיד עושה לי חשק גם 🙂
    יש לי כמה דוגמאות פרחים ששמרתי אצלי, שמחכות לי…

  13. מאיוק……..!!!! זה נפלא, זה מקסים, זה משגע! לפני שנים רקמתי המון והיום אני לא זוכרת כלום! אולי את עושה איזו סדנת "תזכורת"….נראה לי שגם גלי שהגיבה כאן מעל, תשמח…..
    החדר ילדים מהמם!!
    אין כמוך, אני מתה על הבלוג שלך!!

  14. מיה יקירה,
    העבודות שלך תמיד מחממות את הלב. הכרית פשוט ענוגה ואני רצה לקנות דוגמת רקמה של תמר..
    נשיקות!

  15. מושלם.
    כתבתי כבר לתמר שהאיורים שלה מזמינים רקמות ענוגות כאלו, כמו של פעם….

  16. מקסים, והכרית מדהימה.
    והחדר משגע…- אלו בגדי תינוקות שתלויים שם? רעיון מדליק 🙂

  17. הרקמות כל כך עדינות ומקסימות, והחדר של הילדונת נראה מסקרן ביותר… איזה רעיון מקסים של הבגדים התלויים….

  18. אכן מקסים, לא רק הרקמות עדינות, הבלוג כולו עדין!
    אולי תוכלי לכוון אותי איפה אפשר למצוא את המגזין cross stitcher – אין בעולם הירחונים של גו'
    תודה מראש

סגור לתגובות.