דקה לפני שאנחנו סוגרים את המטריות ועושים סדר בארונות (חורף-קיץ, אנחנו ממש אוטוטו שם...) קשה לפספס שאנחנו תחת גשם של כוכבים!
כוכבים כבגדים לגדולים ולקטנים, כמצעים, כאקססוריז... והרבה יותר מזה.
באחד משיטוטי בנחלת בנימין, בזוית העין ראיתי גליל של בד כוכבים!!
טוב, לא ממש ידעתי מה אני רוצה להכין ממנו - אז עמדתי איזה 10 דקות והתלבטתי.
מצעים? חולצה? ציפיות? כמה בד לקנות???
החלטתי לקחת 5 מטרים. שיהיה. במחיר של 15 ש"ח למטר, זה באמת לא ממש שיקול.
ומה יצא לנו?
חולצה לעדי, הכי פשוטה ובלי גיזרה
שמלה לנעה (הנחתי שמלה פשוטה אחרת והעתקתי)

צעיף בשבילי (גליל סגור שמתלפף פעמיים סביב הצוואר), שיתאים לי לג'קט
ועוד אחד מתנה לחברה חדשה

ועוד אחד לחברה אהובה וותיקה (שתתאמץ בקרוב לפנות לי בוקר)

וגם בובון אחד... שנעשה גם הוא בהמון אהבה!

הבובונצ'יק הזה, יהיה חלק קטן ממשלוח המנות הסופר-שווה, שכולל ה-מ-ו-ן מתנות נפלאות שרוקחות לכם חברותיי הבאבליות (כנסו ותראו!) אתם הרי כבר יודעים מה לעשות:
לשתף את תמונת המתנות הצהובות שבעמוד הפייסבוק, לעשות לנו "לייק" לעמוד Bubbles - Life Style Blogroup ו... להחזיק אצבעות!
בנתיים, יש לכם הרבה חומר קריאה 😉
רגע!!! אין לכם בד עם כוכבים? וממש בא לכם לככב את העולם? תכינו בעצמכם חותמת!
קחו מחק לבן (או אם התמזל מזלכם וחומר מיוחד לגילוף חותמות הוא בר השגה מבחינתכם) וציירו כוכב. בעזרת סכין חיתוך (עם להב של 30 מעלות זה פשוט יותר) או כלי גילוף מקצועי וגלפו את הצורה. פשוט תורידו את גובה הרקע (צורת כוכב דווקא מאוד נוחה לגילוף בעזרת סכין). קחו בחשבון שאם אתם מחתימים בד - השתמשו בדיו מתאים!
ככה החתמנו הבוקר, את שקית הגמד והענק:

מקווה שההכנות לחג עוברות עלכם בנעימים - אני רק מודאגת מכל הממתקים שנערמים כאן לצידי...
בהצלחה!
מאיה
מתעלפת. כוכבים הם הפסים החדשים מבחינתי. הבד הזה הוא חלום שהתגשם, ועוד לא התחלתי לדבר על החותמות. מדהים
את מקור האור! ורק אל תגידי שאת מחליפה לנו עכשיו את הפסים…
אויש כמה זה יפה!
תודה שרון! והבלוג שלך מקסים!!!!
משגע! נתת לי השראה להכין צעיף מתלפף מערימת הסריגים שישנים שנת נצח בשידת הבדים שלי.
מעולה! זה בטח יצא מהמם!!
אני מכירה מישהי שמאוד תשמח לשמוע על הטרנד החדש * * *
נכון…
חחחח…
אפשר להזמין את הטרנד הבא? איזשהו פאטרן של עיגולים חלולים משולבים?!
באיזה חנות קנית אותו?
ואיך מכינים צעיף כמו שלך??
אוי, אני לא יודעת את שם החנות 🙁 אבל זאת ההיא הפינתית, עם המון גלילים בחוץ, ממש ברחוב הזה שמקשר בין נחלת בניימין לשוק. לאחרונה הם התחילו להביא גם סרטים ואפליקציות. הגליל הזה היה דווקא בפנים – אז שווה לשאול או לפשפש.
לגבי הצעיף: לוקחים את הבד הרץ, מקופל ל-2 (יוצא לנו 75 ס"מ בערך כפול 2). מודדים כ-60 ס"מ וגוזרים. פותחים את הבד הגזור ומקפלים שוב אבל על הצד הצר (כך שיתקבל מלבן של 1.5 מ' על 30 ס"מ) תופרים לכל האורך. הופכים ותופרים יפה את החיבור. זהו בעצם!
מקווה שהצלחתי להסביר. אם לא, תשלחי לי הודעה במייל ואנסה לצייר לך. בהצלחה!!!!
מחפשת בד כזה כבר הרבה זמן. זוכרת אולי איפה החנות בנחלת בנימין שמצאת?
בדיוק עניתי לנעה – בתגובה מעלייך
תודה. אלך לפשפש
מקסים מאיה…דרישת שלום שגית מנקודות
תודה!!! ד"שׁ חם בחזרה יקירה!
טוב אני גם רוצה צעיף כוכבים כזה…. הוא מהמם
:-*
לא, אם לא הייתי רואה בעיניים ולובשת על צוואר לא הייתי מאמינה שאת אמיתית.
איזה יופי. איזה יופי.
ואיזה כיף לי.
ואיזה מזל שהוא הגיע לידיים הנכונות!!!!
וואוו, איזה עושר של דברים!
מוכשרת את!
מאד!
וואי מאיה, מה שנקרא ניצול מקסימלי של 5 מטרים! יפיפה. הבד הזה משהו משהו!
5 מטר של בד?
זה המון, הצלחת לגמור את זה סופית?
הבד מאד חמוד. וגם הרעיון של המחק והחתמת הבד.