אין מנוס יותר, זהו... הוא כאן.
וחם בנחלה. חם מאוד! לכן הייתי החלטית (שזה כבר מוזר...) וביום שישי חזרו איתי: 6 מטר בד אלסטי, דומה קצת לבד של בגד ים (לורקס??) בשני צבעים. 10 ש"ח למטר.
בשבת בבוקר, בשקט בשקט קמתי והחלטתי שזה היום ל Infinity Dress שכבר מזמן רצית לתפור לבנות. ההדרכה מכאן (והיא מצויינת!)

אם יש לכם מתבגרות בבית, השמלה הזאת מושלמת והיא באמת עניין של שעה!
להחליט איך רוצים ללבוש אותה כשהיא מוכנה... זה סיפור של עוד שעה 🙂

וקצת יותר קטן, בגרסת "ערב"....



חצי יום הן רק התעסקו בכל הווריאציות 🙂
והשמלות שלי? גם הן מתרבות בקיץ!

בואי נגיד שבזמן האחרון, אני תופרת יותר שמלות מפוסטים 🙂
אז אם אתם מתגעגעים, אתם מוזמנים לאיסטגראם שלי... שם הדברים זזים לי יותר מהר. כניראה בגלל המזגן!
אז בברכת תתחדשו,
מאיה

תתחדשו!!! מקסימות הבנות והשמלות
מהממות !!! שתיהן כבר כאלו גברות אמיתיות….
ואני עדה לזה שאת תופרת שמלות לא רק להן אלא גם לעצמך !
המונשיקות לכולכן
🙂
קיץ יש….מזעזע
בנות מתבגרות….אין
והשמלות מדהימות!!
לך זה ארך שעה-בהדרכה דובר על שלוש שעות….
עד עכשיו קשה לי להחליט אם זו בשמלה הטורקיז היא עדי או -את….
ומחכה שאולי תתרצי-ותכיני לנו סדנה-בבקשה-כל כך רוצה….:)
תתחדשי, באמת עדיף לתפור כמה שיותר זה כיף.
פשוט מקסים, הבת שלי בטוח תרצה אחת כזאת…הולכת לבדוק את הגיזרה…
מיושקה, אין לך סוף לאנרגיות. זה מדליק!!!
עדי ונועה וואו אחד גדול❤
איזה יופי! עושה חשק לתפור ולתפור ולתפור…
יצא משגע ! באמת עושה חשק !!
ראית שיש הדרכת המשך, עם "בטנה" פנימית, לכאלו ביננו שמפחדות שמשהו יציץ… ?
כן, בטח! זה גבוה אצלי ברשימה. הן רוצות "עוד"!
פוסט היסטרי ושמלה הורסת! נהיה לי חם 🙂
מקסים! מאיפה הגיזרה לשמלה שלך?
תודה! השמלה שלי מתפרה מגיזרה בסיסית מבורדה מלפני 11 (!) שנה…
שמלות מהממות ודוגמניות הורסות 🙂
לפני שנה ורבע נתקלתי בהדרכה הזו ותפרתי לעצמי שמלה כזו בטורקיז, כמו שתפרת בת שלך 🙂
http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2304093 (אני שיניתי קצת את הגזרה של החצאית, אבל הפוסט שלך הזכיר לי שבא לי לת]ור אחת כזו גם לפי הגזרה המקורית.
אוי, את נהדרת! ועוד הדרכה בעברית! אני זוממת על השמלות האלה כבר המון זמן – פשוט כל פעם שהיתה מוזה לא היה מספיק בד…. תודה על השיתוף!