/// להבין שיש לי בבית עוד 2 חברות לשופינג
/// לתפור לעצמי עוד שמלה שחורה
/// שטיח מקסים שדקלה סרגה לי
/// הדרך לראש פינה בחורף...
/// לקבל 40 מאיוקים קטנים ליומולדת מבת דודתי המאומצת (כולם יודעים ששני ההורים שלי בנים יחידים) ההוראות מכאן
/// לקבל את עוגת הדבש המושלמת מדנה
/// שקית מתנה עם החותמות המקסימות שהזמנתי מ NEE-YAR
/// לשון שנ"ץ אמיתי! (כולם יודעים שאני לא אחת שישנה - ואין סיכוי כמעט שזה יקרה ככה סתם בבית...)

/// לקבל ביום בהיר חבילה מרגשת!
/// לחזור ללימודים ביחד אחרי 20 שנה....
/// להשתעשע באוריגמי עם הפלייסמטים החדשים של טווילינגן
/// לצייר באמצע אוגוסט עננים בחדר של נעה - ממש כמו כאן

/// הכין לנעה יום הולדת של PEACE

/// לקבל בWhatsapp את התמונה הזאת מאחותי הקטנה (וכולם יודעים שאין לי אחות...)

/// להכין שנות טובות
/// לארוז בלילה בשקט בשקט... מתנה לכוכב שלי

/// להפנים שאני אוטוטו נוסעת איתו ליפן....
חלק מהתמונות תוכלו למצוא גם באינסגראם שלי (שם הדברים קורים לי מהר יותר...)
שתהיה שנה מופלאה, מלאה בחלומות חדשים ומשמחים, הרבה בריאות ודברים יפים!
מאיה






מרגשת ומדהימה כרגיל …..הכל כל כך וואו …..תוכלי לספר מה עשית ליום הולדת פיס ….???
תודה שירלי 🙂 מה עוד עשיתי למסיבת ה Peace? כל אחת קיבלה ערכה אישית עם לוח וקליפס (הכל כמובן ארוז וחתום)- והכנו צמידים (אלה עם הקשרים) עם הרבה חרוזים של peace וצבעים זוהרים. אח"כ כל אחת הכינה צעיף עם המון חותמות (של… peace וכוכבים) היו קאפקייקס של… peace, הכנו שרשרות ועגילים של… איך לא… peace קצת קישוטים והרבה הרבה הרבה רעש 🙂
שנה טובה מאניצ'קה!
שנה מופלאה בובלה! נפגשות בקרוב ממש… אה?
תענוג. אוטוטו חבילה נוספת בדרך… נשיקות אהובה
ושנה טובה !
מתוקה שכמותך. שנה טובה טובה!!!
פוסט מושלם – כמו תמיד 🙂
xxx
x o x o
את מושלמת!
כשאני קוראת את הפוסטים המרהיבים שלך פשוט בא לי להכיר אותך 🙂 את נשמעת בן אדם מקסים והיצירות שלך מופלאות ממש
גם לי בא להכיר אותך! את נשמעת לי מתוקה אמיתית 🙂
תודה-תודה-תודה!!!
נפלא!
שנה טובה ומתוקה והמשך יצירה – השמים הם הגבול
נסיעה טובה ומהנה לך ולאישך היקר.
נשיקות
כרגיל מאיה
אני נהנית מכל משפט ותמונה,ותמיד מחכה בקוצר רוח לבלוג…שכבר יגיע.
אוהבת כל כך את הרעיונות המקוריים שלך ,הבצוע והכתיבה.
והפעם יש לי ספור משעשע….
אני אוהבת מאד חותמות,אז נכנסתי לקישור ששלחת,התאהבתי מיד בקופסת החותמות מעץ והתקשרתי לשני מ NEE-YAR
בקשתי להגיע אליה לקנות,כדי שאוכל להתרשם מעוד מוצרים…שאלתי כתובת והיא אמרה…בצפון הישן של תל אביב,לא בטוח שאת מכירה….ז'בוטינסקי פנת סוקולוב….וואו אמרתי….14 שנה גרתי שם,בבית ליד,לא הפינתי.היא במ'ס 30 ואני ב-28.
בטוח שאגיע…מקווה בשבוע הבא 🙂
אז שוב-תודה
גמר חתימה טובה,שנה טובה ותהנו לכם ביפן.
מאיוק המושלמת! מאחלת לעצמי לראות אותך הרבה השנה. מחכה לתמונות ותובנות מיפן
את כזאת יצירתית. אני מקנאה בדרך המתוקה בה את מכנסה שמחה לחייך.
אני כל כך אוהבת את הבלוג שלך! הפוסט נהדר ומלא השראה.
מאחלת לך שנה נהדרת.
מעט מידי תמונות של יותר מידי דברים!
בעיקר רוצה עוד תמונות של יום ההולדת, יודעת שהיו שם דברים מעולים
ועוד קצת קלוזאפים של תוצרי מכונת האוברלוק שלך!
וכמובן מחכה לתמונות מיפן – העיקר להעלות!
עד לחופשה הבאה
רונית
את מיוחדת ומדהימה ומוכשרת…ומהממת גם (ולמרות שזה נדוש כבר כל המילים האלה..אני מתכוונת לכל אות)
ועכשיו פוסט על יפן…
I would love to get the recipe for the PERFECT HONEY CAKE by Dana, it looks perfect, but the link is broken.. thank you!
לצערי אין לי את המתכון אבל את מוזמנת לדנה 😉
https://www.facebook.com/mianonna?ref=br_tf